Oracle Marketing Cloud: Λύση για ψηφιακό μάρκετινγκ

Βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την πιο ολοκληρωμένη λύση ψηφιακού marketing στον κλάδο, το Oracle Marketing Cloud ανακοίνωσε νέες ενοποιήσεις ανάμεσα στα Oracle Eloqua και Oracle Social Relationship Management (SRM). Αυτό ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του Oracle Open World, που διεξήχθη στο Σαν Φρανσίκο στις 23 Σεπτεμβρίου. 
 
Σύμφωνα μ’ αυτό, τα σύγχρονα στελέχη marketing θα μπορούν να διαχειρίζονται τις ψηφιακές επαφές τους μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα, να μειώνουν την πολυπλοκότητα και να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του marketing.
 
Το Oracle Marketing Cloud αποτελεί τη μοναδική πλήρως ενοποιημένη λύση ψηφιακού και κοινωνικού Marketing για τη διαχείριση όλων των ψηφιακών επαφών μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα.
 
Η ξεχωριστή διαχείριση των δραστηριοτήτων ψηφιακού marketing και κοινωνικής δικτύωσης κάνει πιο δύσκολο για τα στελέχη του marketing να πετύχουν ελκυστικές και συνεπείς εμπειρίες σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη. Σκοπός του Oracle Marketing Cloud ανακοίνωσε σήμερα την περαιτέρω ενοποίηση ανάμεσα στα Oracle Eloqua και Oracle Social Relationship Management (SRM) είναι η παροχή της πιο ολοκληρωμένης, επεκτάσιμης και ενοποιημένης λύσης στον τομέα του σύγχρονου marketing. Οι βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας προφίλ, ανάλυσης δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης, παρακολούθησης, δημοσίευσης και εξειδικευμένης στόχευσης θα βοηθήσουν τα σύγχρονα στελέχη marketing στην καλύτερη κατανόηση, στόχευση, εμπλοκή, μετατροπή και ανάλυση του κοινού που αποτελεί το στόχο τους.
 
Οι βελτιωμένες δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης, παρακολούθησης, δημοσίευσης και εξειδικευμένης στόχευσης θα βοηθήσουν τα σύγχρονα στελέχη marketing στην καλύτερη κατανόηση, ανάλυση και εμπλοκή με το κοινό που αποτελεί το στόχο τους, για πιο αποτελεσματικό εντοπισμό δυνητικών πελατών καλύτερης ποιότητας. 
 
Επιπλέον, η πλατφόρμα του Oracle Eloqua παρέχει στα στελέχη του marketing έναν τρόπο για τη στόχευση και τμηματοποίηση του κατάλληλου κοινού, για την καλλιέργεια των σχέσεων με τους δυνητικούς πελάτες και την αξιολόγησή τους, ώστε να βελτιωθεί ο εντοπισμός πιθανών πελατών, για την εκτέλεση εκστρατειών marketing παγκόσμιας εμβέλειας, καθώς και για την παρακολούθηση και διαχείριση της απόδοσης των εκστρατειών, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των εσόδων.
Το Oracle SRM παρέχει μια πλήρη, ενοποιημένη και ενσωματωμένη λύση επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας ικανότητες δημοσίευσης, ροής εργασιών, ανάλυσης, ακρόασης, παρακολούθησης και συνεργασίας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας.
 
 

Δειτε Επισης

Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως
TechIsland Summit 2024: Προωθώντας ένα τεχνολογικό μέλλον για την Κύπρο
Ξεκαθαρίζει η Primetel: Ανανέωση της συμφωνίας διανομής αθλητικού περιεχομένου με τη Cyta
Cisco Experience: Η σύγχρονη εποχή απαιτεί Hybrid Multi-Cloud