powered by

“Sold Out (τα) Tickets” για Κύπρια 2013

Sold Out η μια μετά την άλλη, είναι οι παραστάσεις στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Κύπρια 2013 αφού το κοινό σπεύδει να προμηθευτεί τα εισιτήρια του εγκαίρως.

Μέχρι στιγμής παρακολούθησαν τις παραστάσεις πέραν των 6,000 ατόμων και συνολικά έχουν πουληθεί πέραν των 13,000 εισιτηρίων.

«Ο συνδυασμός των υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικών παραγωγών,  με την προσιτή τιμή και την άρτια οργάνωση του πρωτοποριακού ηλεκτρονικού συστήματος πωλήσεων των εισιτηρίων, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας» δήλωσε η Χριστίνα Πατσαλίδου της SoldOut Τickets, προσθέτοντας ότι «είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση του κοινού, η οποία επιβεβαιώνει την επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού αλλά και του Καλλιτεχνικού Διευθυντή των Κυπρίων κ. Άντη Παρτζίλη, να διαθέσουν τα εισιτήρια του Φεστιβάλ, με τον πρωτοποριακό τρόπο διάθεσης της εταιρείας μας».

«Έχουμε κάνει πολύ εύκολη την αγορά εισιτηρίων για το κοινό  μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Sold Out Tickets, αφού ο κάθε ένας μπορεί να προμηθευτεί εισιτήρια 24 ώρες το 24ώρο μέσω διαδικτύου στο www.soldoutticketbox.com και στα συνεργαζόμενα ticketboxes μας εντός της αλυσίδας περιπτέρων SOEASY σε περισσότερα από 40 σημεία παγκύπρια», εξηγεί.

Οι παραστάσεις άρχισαν στις 3 Σεπτεμβρίου και τελειώνουν στις 20 Οκτωβρίου.
 

Δειτε Επισης

Ανδρέας Πίττας: Με φιλοδοξία, πολιτισμό και όραμα για το μέλλον προχωρά η Λεμεσός 2030
O Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων στο Harm Reduction Conference
Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος