Επαφές για μόνιμα ελεύθερο ωράριο

Συνάντηση με τον νεοσύστατο Παγκύπριο Σύνδεσμο Λιανικού Εμπορίου, είχε την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου, η υπουργός Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου, εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους του αιτήματος από πλευράς συνδέσμου για να καταστεί μόνιμο το μέτρο του ελεύθερου ωραρίου.

Ο Σύνδεσμος παρουσίασε και τις έως τώρα θετικές επιπτώσεις του μέτρου, με την ευκολία στις αγορές για τους καταναλωτές αλλά και κυρίως για τις νέες θέσεις εργασίας. Παράλληλα, ο Σύνδεσμος ανέλυσε και τις θετικές προοπτικές που διανοίγονται σε σχέση με το μέτρο σε περίπτωση που καταστεί μόνιμο. Νέες θέσεις εργασίας, ανάπτυξη στον κλάδο του εμπορίου και σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις αλλά και επένδυση σε καινούργια καταστήματα, βελτίωση υφιστάμενων μαγαζιών αποτελούν ορισμένα από τα σημεία που προτάσσει ο Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η υπουργός Εργασίας, αντιμετωπίζει ιδιαίτερα θετικά το ενδεχόμενο του μόνιμα ελεύθερου ωραρίου αλλά τα ην ίδια ώρα επιδιώκει συναίνεση από τους περισσότερους δυνατούς φορείς της αγοράς. Πιο ειδικά αναφέρεται πως η κα Αιμιλιανίδου αναζητά τους τρόπους που θα ικανοποιήσουν –εν μέρει- και την πλευρά των μικρομεσαίων, οι οποίοι εκφράζουν την άποψή τους μέσω της ΠΟΒΕΚ.

Εξάλλου, έρευνα με ερωτηθέντες καταναλωτές δείχνει πως μάλλον ικανοποιημένη είναι η μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου σχετικά με το ελεύθερο ωράριο στην αγορά. Αυτό σε συνδυασμό με τις επιχειρήσεις που ζητούν επέκταση ή πλήρη ελευθεροποίηση του μέτρου φέρνουν ακόμη πιο κοντά τη μονιμότητα του μέτρου.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών