Τα βήματα προς την ανταγωνιστικότητα
14:58 - 18 Σεπτεμβρίου 2013
Να εκμεταλλευτούμε την κρίση προς όφελός μας, κάνοντας πράξη το ρητό των marketers «κάθε δημοσιότητα, είναι καλή δημοσιότητα», πρότεινε ο CEO της PwC, Ευγένιος Ευγενίου κατά τη διάρκεια του 5ου Cyprus Professional Services Conference.
Όπως τόνισε ο κ. Ευγενίου το καμπανάκι για την Κύπρο είχε κτυπήσει πολύ πριν από τις αποφάσεις του Μαρτίου στο Eurogroup. Παρόλα αυτά ανέφερε ότι αν και πολλές εταιρείες εξέτασαν σε βάθος το ενδεχόμενο να εγκαταλείψουν την Κύπρο πάρα πολύ λίγες το έπραξαν, μιας και δεν κατάφεραν να βρουν ένα σύστημα που να προσφέρει όλα όσα προσφέρει η Κύπρος σε ένα «πακέτο». «Το μεγάλο στοίχημα για εμάς είναι να καταφέρουμε να προσελκύσουμε νέες εταιρείες, αποκαθιστώντας την αξιοπιστία της Κύπρου», εξήγησε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το κρίσιμο ερώτημα είναι τι πρόσωπο θέλουμε να δείξουμε στο εξωτερικό και τι εργασίες θέλουμε να προσελκύσουμε. «Η εικόνα μας επιβάλλεται να αλλάξει όχι μόνο μετά τα γεγονότα του Μάρτη, αλλά και με βάση τις τάσεις και απατήσεις της σημερινής εποχής που επιβάλουν διαφάνεια και πολύ αυστηρές ρυθμίσεις», είπε.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα είναι να γυρίσουμε αυτή την αρνητική δημοσιότητα που έλαβε η Κύπρος υπέρ μας και σε λίγα χρόνια όλοι να μιλάνε για την χώρα που κατάφερε να πετύχει τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο κ. Σταύρος Ιωάννου, managing partner της Grant Thorton, υπογράμμισε τη σημασία της σταθερότητας στο πολιτικό μας σκηνικό και την ανάγκη για επίλυση του κυπριακού θέματος, ενώ ο Ιωάννης Δημητριάδης, managing director της Horwath DSP Ltd, αναφέρθηκε στην επιτακτική ανάγκη για διόρθωση της κακής εικόνας που δίνει σήμερα το τμήμα του Εφόρου Εταιρειών.
Εξάλλου, ο κ. Κύπρος Χρυσοστομίδης, managing partner Dr. K. Chrysostomides & Co LLC αναφέρθηκε μεταξύ αλλων στην ανάγκη για ενίσχυση των συμφωνιών αποφυγής διπλής φορολογίας με χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής, για τις οποίες από ότι φαίνεται έχουμε ήδη καθυστερήσει αρκετά.