ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ: Ιδού η νέα συσκευασία

Νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά φρέσκου γάλακτος δημιουργεί η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ με το λανσάρισμα της καίνουργιας και καινοτόμου ημιδιάφανης συσκευασίας δύο λίτρων, με χερούλι. Η εταιρεία ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, μελετώντας τη συμπεριφορά και τις νέες ανάγκες των Κύπριων καταναλωτών, έθεσε ως στόχο τη δημιουργία μιας καινοτόμου συσκευασίας για το φρέσκο γάλα, στοχεύοντας να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των καταναλωτών κατά τη χρήση του προϊόντος.

Η νέα ημιδιαφανής συσκευασία, δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ διαθέτει χερούλι στο πάνω μέρος έτσι ώστε να είναι βολική στο κράτημα και στην χρήση. Παράλληλα το ορθογώνιο σχήμα της βάσης, την κάνει ιδιαίτερα βολική για αποθήκευση στο ψυγείο. Ο ειδικός σχεδιασμός της την καθιστά ιδανική στην χρήση ακόμη και από μικρά παιδιά.

Η νέα συσκευασία του φρέσκου γάλακτος δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα σημεία πώλησης από τις 17 Σεπτεμβρίου 2013, στους 2 τύπους φρέσκου γάλακτος  ελαφρύ με 1,5% λιπαρά και με 3% λιπαρά.  

Η εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα, το οποίο προκύπτει μετά τη συνένωση των δύο μεγαλύτερων γαλακτοβιομηχανιών της Κύπρου ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, υλοποιώντας έναν από τους στόχους που τέθηκαν, για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία που θα έχει πάνω από όλα θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ έχει εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή ως η «πρώτη γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου», η οποία προσφέρει πλήρη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων.


 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών