ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ: Ιδού η νέα συσκευασία

Νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά φρέσκου γάλακτος δημιουργεί η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ με το λανσάρισμα της καίνουργιας και καινοτόμου ημιδιάφανης συσκευασίας δύο λίτρων, με χερούλι. Η εταιρεία ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, μελετώντας τη συμπεριφορά και τις νέες ανάγκες των Κύπριων καταναλωτών, έθεσε ως στόχο τη δημιουργία μιας καινοτόμου συσκευασίας για το φρέσκο γάλα, στοχεύοντας να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των καταναλωτών κατά τη χρήση του προϊόντος.

Η νέα ημιδιαφανής συσκευασία, δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ διαθέτει χερούλι στο πάνω μέρος έτσι ώστε να είναι βολική στο κράτημα και στην χρήση. Παράλληλα το ορθογώνιο σχήμα της βάσης, την κάνει ιδιαίτερα βολική για αποθήκευση στο ψυγείο. Ο ειδικός σχεδιασμός της την καθιστά ιδανική στην χρήση ακόμη και από μικρά παιδιά.

Η νέα συσκευασία του φρέσκου γάλακτος δύο λίτρων της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα σημεία πώλησης από τις 17 Σεπτεμβρίου 2013, στους 2 τύπους φρέσκου γάλακτος  ελαφρύ με 1,5% λιπαρά και με 3% λιπαρά.  

Η εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα, το οποίο προκύπτει μετά τη συνένωση των δύο μεγαλύτερων γαλακτοβιομηχανιών της Κύπρου ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, υλοποιώντας έναν από τους στόχους που τέθηκαν, για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία που θα έχει πάνω από όλα θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ έχει εδραιωθεί στο μυαλό του καταναλωτή ως η «πρώτη γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου», η οποία προσφέρει πλήρη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων.


 

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»