Η κασέτα έγινε… 50 ετών!

Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1963 κι αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη για την αγορά, σύμφωνα με τον εφευρέτη της Lou Ottens. Ο λόγος για την παλιά κασέτα.
 
Μπορεί πλέον τα DVD και τα CD να έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, ωστόσο δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τις κασέτες που όλοι είχαμε μαζί μας από το σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο για να ακούμε τα αγαπημένα μας τραγούδια. Φέτος, οι κασέτες κλείνουν 50 χρόνια από την πρώτη ημέρα που κυκλοφόρησαν.
 
Τον Αύγουστο του 1963, o Lou Ottens, μέλος της Philips, παρουσίασε την εφεύρεσή του σε έκθεση για το ραδιόφωνο στο Βερολίνο. Πλέον, στα 87 του χρόνια ο Ottens θυμάται εκείνη την ημέρα και δηλώνει «Ήταν μία μεγάλη έκπληξη για την αγορά». H μαζική παραγωγή της κασέτας ξεκίνησε ένα χρόνο μετά, παρότι ακόμη εμφάνιζε ορισμένα τεχνικά προβλήματα. 
 
Η επιτυχία της κασέτας κορυφώθηκε τη δεκαετία του '80, καθώς ήταν τότε που κυκλοφόρησαν τα walkman. Τη φήμη της βοήθησε και το γεγονός ότι ήταν εύκολη στη χρήση και το περιεχόμενό της μπορούσε να αντιγραφεί. Η πτώση όμως της κυκλοφορίας της δεν άργησε να έρθει, αφού από το 2000 κυκλοφόρησαν τα CD και σταδιακά οι κασέτες αποσύρονταν από την αγορά. Μάλιστα, το 2011 το Oxford English Dictionary αφαίρεσε τη λέξη «κασέτα» εξαιτίας της μειωμένης χρήσης της λέξης και για να εισάγει 400 νέους όρους που χρησιμοποιούνταν περισσότερο.  
 
Μπορεί, λοιπόν, η κασέτα να μην βρίσκεται πλέον μέσα στα σπίτια μας, όμως η εικόνα της δεν θα ξεχαστεί ποτέ από όσους την χρησιμοποίησαν. Τον τελευταίο καιρό, η μόδα έχει βάλει τη μορφή της κασέτας σε πορτοφόλια, θήκες κινητών, T-shirts και άλλα αντικείμενα, θεωρώντας την vintage σχέδιο.
Πηγή: www.protothem.gr
 

Δειτε Επισης

Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)