Strongbow και Lambrini λάνσαραν dark fruit ciders

Σε πιο dark ciders στρέφονται οι παραγωγοί μηλίτη στη Βρετανία, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer.
 
Η Heineken για παράδειγμα, λάνσαρε πριν από δύο μήνες περίπου μια ποικιλία σκούρων φρούτων του μηλίτη της Strongbow, ενώ η Halewood μια παραλλαγή από κεράσι και μήλο του brand Lambrini.
 
Το Strongbow dark fruit cider περιλαμβάνει χυμό φραγκοστάφυλου και βατόμουρου. Τον Ιούλιο λάνσαρε επίσης, μια ποικιλία αχλαδιού. Η εμφάνιση του dark fruit έγινε σε τενεκεδάκια των 440 ml αρχικά και τον Αύγουστο των 500 ml. Το λανσάρισμά του προωθήθηκε από διαφημίσεις outdoor και δείγματα. 
 
Η ενέργεια της Heineken να λανσάρει το νέο μηλίτη με γεύσεις για να προσελκύσει περισσότερους θαυμαστές, κρίθηκε πετυχημένη μια και απ’ ότι φαίνεται από μετρήσεις παρατηρείται αύξηση στην κατανάλωση χρόνο με το χρόνο.
Πηγή: The Grocer

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία