Argosy: Διανέμει Γαλακτοπωλείο Danone

Η Argosy Trading Company Ltd, μέλος της Cyprus Trading Corporation Plc, (CTC) ανέλαβε τη διανομή γιαουρτιού και επιδορπίων γιαουρτιού της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, με το premium σήμα «Γαλακτοπωλείο».

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, τα νέα προϊόντα διατίθενται στην Κυπριακή αγορά σε προσιτές τιμές θυμίζοντας στους καταναλωτές τη γεύση μιας «άλλης εποχής».

Η νέα σειρά «Γαλακτοπωλείο» περιλαμβάνει 3 προϊόντα: Γιαούρτι Αγελάδος, Στραγγιστό με ανθόγαλα και Στραγγιστό 2%.


«Μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά αυστηρών ελέγχων στην πρώτη ύλη και περισσότερες από 150 εργαστηριακές αναλύσεις σε κάθε παρτίδα κατά τη διάρκεια παραγωγής, το εξαιρετικής ποιότητας «Γαλακτοπωλείο», εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία του επώνυμου προϊόντος γιαουρτιού, με ανταγωνιστικές τιμές και νέες συσκευασίες των 3 x 200 γραμ. και 1 κιλού», αναφέρει η ανακοίνωση.


Το Αγελαδινό και τα Στραγγιστά διατίθενται σε πακέτο των 3 τεμαχίων και έκπτωση 0,90 ευρώ και 1,40 ευρώ αντίστοιχα. Συγκεκριμένα, η τιμή του Στραγγιστού Πλήρες και Στραγγιστού 2% (3Χ200γρ) είναι €2,86 και η τιμή του Αγελαδινού Πλήρες (3Χ200γρ) είναι €2,10. Το Στραγγιστό 2% θα το βρείτε και σε συσκευασία του 1 κιλού, με έκπτωση 1,20 ευρώ και τιμή  €3,94.


Συνολικά, στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., την περίοδο των τελευταίων 3 ετών (2010-2012) έχει επενδύσει συνολικά 18 εκατ. ευρώ, μέσω της υποστήριξης των προϊόντων της στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., Χάρης Φεύγας επιπρόσθετα δήλωσε πως «Η Danone εξακολουθεί και επενδύει στην τοπική οικονομία, αντιστεκόμενη σθεναρά στις πιέσεις του επιχειρηματικού στίβου. Συμμεριζόμενοι πλήρως τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών, βρισκόμαστε δίπλα στους καταναλωτές με νέα λανσαρίσματα και προσφορές σε υπάρχοντες και νέους κωδικούς μας».
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία