Των Κυπριακών Αερογραμμών τα εννιάμερα

(Αυτό το άρθρο δεσμεύει μόνο εμένα, και κανένα άλλο, είναι γραμμένο μόνο με πάθος, χωρίς φόβο, και αν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται να μην το διαβάσει παρακαλώ, ίσως να είναι ακατάλληλο για νυν και πρώην μέλη του ΔΣ των Κυπριακών Αερογραμμών (ΚΑ) και υπαλλήλων του εθνικού αερομεταφορέα. Επίσης ακατάλληλο για κομματόσκυλα, καρεκλοκενταύρους και συναφή. )

Και πάλι ο εθνικός μας αερομεταφορέας εν μέσω κρίσης συμπεριφέρεται ως να μην συμβαίνει τίποτα. Εδώ και αρκετές μέρες εάν ένας κοινός θνητός ψάξει “Cyprus Airways” στο twitter οι λέξεις που συνδέονται με τα αποτελέσματα είναι Fly, Τrouble, Αid, Emergency, bankruptcy, ειδικά στα ρωσικά.

Διερωτώμαι αν οι 7 εκατομμύρια αναφορές που είχαμε στο twitter με θέμα το “παττήσματος” μας δεν ήταν αρκετές για να μας βουλιάξουν στο πάτο της διαδικτυακής μας φήμης. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε μειωμένες αφίξεις τουριστών. Ρε καραγκιόζηδες είναι ποτέ δυνατόν να μας εμπιστευτεί ο κόσμος αν ο εθνικός μας αερομεταφορέας είναι άμεσα κι όταν λέω άμεσα εννοώ σε πραγματικό χρόνο, αυτό που στα αγγλικά ονομάζουμε Real Time Search, συνδεδεμένος με τους όρους «χρεοκοπία», «βοήθεια» και «προβλήματα» «άμεση ανάγκη» και «πτήσεις»; Ποιος από εσάς θα ήθελε να ταξιδέψει σε μια χώρα και μάλιστα με τον εθνικό της αερομεταφορέα από την στιγμή που είναι στο χείλος της χρεοκοπίας, που χρειάζεται βοήθεια και έχει σοβαρά προβλήματα και μάλιστα σε κατάσταση άμεσης ανάγκης;

Οι ΚΑ το μόνο που δημοσιεύουν είναι το νέο ωράριο των γραφείων τους, και καμιά ειδική προσφορά. Ε λοιπόν εάν εγώ ήμουν ξενοδόχος, εστιάτορας, εταιρία ενοικιάσεων σπιτιών ή αυτοκινήτων, ξεναγός ή καταστηματάρχης σε τουριστική περιοχή θα είχα απαίτηση να καταθέσουν την παραίτηση τους όλο το ΔΣ των ΚΑ, οι διευθυντές μάρκετινγκ, υπεύθυνοι τύπου των ΚΑ κτλ.  Αυτός πια δεν είναι εθνικός αερομεταφορέας αλλά εθνικός βραχνάς, έχουν κατά την άποψη μου αφήσει τον κυπριακό τουρισμό στα χέρια των ξένων ΜΜΕ και μας ξεσκίζουν κανονικά γιατί εμείς τους το επιτρέπουμε με την ανοχή μας.

Το 2009 σε ένα συνέδριο με θέμα το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στο τουρισμό μου συστάθηκε η προσοχή και μου είχε σταλεί και επιστολή προς τον ΚΟΤ από σύνδεσμο που ήμουν μέλος ότι επέπληξα δημοσίως την ηλεκτρονική αχρηστοσύνη των ΚΑ. Τώρα μετά από 4 χρόνια είμαστε ακόμα χειρότερα και για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι πάλι χρειάζομαι επίπληξη για να «φέρω τον νου μου». Δεν μας παρατάτε λέω εγώ κύριοι καρεκλοκένταυροι, κύριοι μισθοφόροι του 4ου ράιχ, κύριοι πολιτικοειδές αρουραίοι που με την ανοχή και παρακμή σας μας φέρατε στις πόρτες της ανεργίας και στη μιζέρια των συσσιτίων ενώ εσείς κάθεστε στα κλιματιστικά που σας πληρώνουμε εμείς. Και εσείς που δίνετε συμβουλές άντε αφήστε τα χαριεντήσματα και συγκεντρωθείτε στο ζουμί .
 

Δειτε Επισης

Ενοικιοστάσιο: Προβλήματα και στρεβλώσεις του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου
Εργασία και εμμηνόπαυση: Ώρα για πράξεις και όχι ετικέτες
Η σημασία της ασφάλειας των τροφίμων από το αγρόκτημα στο πιάτο: Κατανοώντας και αντιμετωπίζοντας τις τροφιμογενείς λοιμώξεις
Πιστεύεις ότι ξέρεις να διαχειρίζεσαι σωστά τα οικονομικά σου; Τα δεδομένα ερευνών του ΤΕΠΑΚ δείχνουν το αντίθετο
Η παγκόσμια οικονομία υπό πολιορκία-Μια κριτική ανάλυση των προβλέψεων του ΔΝΤ και της παγίδας των δασμών
Πώς το ψηφιακό ευρώ θα επηρεάσει τον παραδοσιακό ρόλο των ενδιάμεσων φορέων
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου: Προκλήσεις και αναγκαίες λύσεις για τις ΑΠΕ
Ψηφιακό χρήμα-Η στρατηγική ευκαιρία της Κύπρου να ηγηθεί
Γιατί οι επιχειρησιακές λειτουργίες είναι ζωτικής σημασίας (και πώς συνδέονται με τα οικονομικά & μάρκετινγκ)
Η Κύπρος επενδύει στην οικονομική διπλωματία για την ενίσχυση του διεθνούς της προφίλ