City Markets: Nέο φεστιβάλ υπαίθριας αγοράς

Συνδυάζοντας φτηνές αγορές, ποικιλία προϊόντων, ψυχαγωγία και προωθώντας τα κυπριακά προϊόντα και την τοπική κουλτούρα, το City Markets επιδιώκει να βάλει το δικό του λιθαράκι στην κίνηση της αγοράς, αλλά και στη διασκέδαση των συμμετεχόντων και των επισκεπτών.

Το City Markets προτίθεται να διοργανώνει φεστιβάλ, σε διάφορες περιοχές της Λευκωσίας και στη συνέχεια σε άλλες πόλεις, τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Η αυλαία θα ανοίξει με το πρώτο φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στο Πάρκο της Ακρόπολης στο Στρόβολο στις 7 Σεπτεμβρίου, από τις εννέα το πρωί μέχρι τις έξι το απόγευμα. Μέρος των εσόδων θα δίνονται κάθε φορά σε διαφορετικό φιλανθρωπικό σκοπό, αυτή τη φορά θα δοθούν στο Πολυδύναμο Κέντρο του Δήμου Στροβόλου για ενίσχυση των κοινωνικών παντοπωλείων.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το City Markets είναι μια ομάδα νέων ανθρώπων, που μέσα στη κρίση επιμένουν να ελπίζουν, να γιορτάζουν και να προσπαθούν για το καλύτερο. «Με διαφορετικές ιδέες, διαφορετικές καταβολές ο καθένας μας, προσπαθούμε μέσα από αυτή τη διοργάνωση να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι για ένα χαμόγελο των συνανθρώπων μας», αναφέρουν. «Στόχος μας είναι να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας στους μικροεπιχειρηματίες αλλά και στον απλό πολίτη που μπορεί να βρει με μια απλή του επίσκεψη προσφορές σε προϊόντα - υπηρεσίες και ταυτόχρονα να ψυχαγωγηθεί με μικρά events που θα φιλοξενούμε», εξηγούν.

Στο City Markets όλοι μπορούν να συμμετέχουν: Επιχειρήσεις, φιλανθρωπικά ιδρύματα, οικολογικές και φιλανθρωπικές οργανώσεις, δημοτικές αρχές, ιδιώτες που εργάζονται στο σπίτι ή και πολίτες που θέλουν να πωλήσουν αντικείμενα που δεν χρειάζονται πλέον.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία