Η GSK συνένωσε τις Lucozade και Ribena σε μια εταιρεία
07:55 - 21 Αυγούστου 2013
Ως μέλος της ευρύτερης αναδιοργάνωσης του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων υγείας της, η εταιρεία GSK συνένωσε τα δύο γνωστά brands Lucozade και Ribena σε μια εταιρεία.
Η GSK έχει δημιουργήσει επίσης, μια νέα ομάδα διαχείρισης για την Lucozade και την Ribena, με επικεφαλής τον Peter Harding, ο οποίος διετέλεσε γενικός διευθυντής του Τμήματος Υγείας της GSK Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας τα τελευταία τρία χρόνια. Μαζί με τον Harding αναλαμβάνει ρόλο διευθυντή Marketing για τη Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία η Carol Smith. Η ομάδα θα αποτελείται επίσης, από τον νυν διευθυντή Marketing της GSK διεθνώς Jon Roberts, τον διευθυντή Πωλήσεων Gareth Smyth και τον country manager της Ιρλανδίας Rory Brennan.
Τον περασμένο μήνα έγινε αναφορά ότι η AG Barr κατέθεσε προσφορά £1 δισ. για τα δύο brands, ακολουθούμενη από την κατάρρευση των συζητήσεων για συγχώνευση με την Britvic. Η ίδια η Britvic είχε ανακοινώσει την πιθανότητα εξαγοράς, όπως άλλωστε και οι Vimto ιδιοκτησίας της Nichols, Nestle και μια σειρά άλλων εταιρειών ιδιωτικού κεφαλαίου.
Στόχος του Harding είναι να συνεχίσει την επιτυχία των δύο brands, μέσα από τα πλάνα της εταιρείας για το 2013, με διαφημίσεις και promotions και ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk