Η GSK συνένωσε τις Lucozade και Ribena σε μια εταιρεία

Ως μέλος της ευρύτερης αναδιοργάνωσης του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων υγείας της, η εταιρεία GSK συνένωσε τα δύο γνωστά brands Lucozade και Ribena σε μια εταιρεία.
 
Η GSK έχει δημιουργήσει επίσης, μια νέα ομάδα διαχείρισης για την Lucozade και την Ribena, με επικεφαλής τον Peter Harding, ο οποίος διετέλεσε γενικός διευθυντής του Τμήματος Υγείας της GSK Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας τα τελευταία τρία χρόνια. Μαζί με τον Harding αναλαμβάνει ρόλο διευθυντή Marketing για τη Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία η Carol Smith. Η ομάδα θα αποτελείται επίσης, από τον νυν διευθυντή Marketing της GSK διεθνώς Jon Roberts, τον διευθυντή Πωλήσεων Gareth Smyth και τον country manager της Ιρλανδίας Rory Brennan. 
 
Τον περασμένο μήνα έγινε αναφορά ότι η AG Barr κατέθεσε προσφορά £1 δισ. για τα δύο brands, ακολουθούμενη από την κατάρρευση των συζητήσεων για συγχώνευση με την Britvic. Η ίδια η Britvic είχε ανακοινώσει την πιθανότητα εξαγοράς, όπως άλλωστε και οι Vimto ιδιοκτησίας της Nichols, Nestle και μια σειρά άλλων εταιρειών ιδιωτικού κεφαλαίου.
 
Στόχος του Harding είναι να συνεχίσει την επιτυχία των δύο brands, μέσα από τα πλάνα της εταιρείας για το 2013, με διαφημίσεις και promotions και ανάπτυξη νέων προϊόντων.  
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Κερδοφορία για Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι
Toyota Κύπρου: Επένδυση στην καινοτομία και εκπαίδευση των τεχνικών της
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Tα νέα κεντρικά γραφεία της Σκλαβενίτης Κύπρου-Τετραώροφο κτίριο έκτασης 2.000 τ.μ. στη Λεμεσό
Νίκος Σαρρής: Νέα άλματα για την Εύρηκα, στρατηγικές συνεργασίες και εδραίωση στην ανατολική Ευρώπη
Ιταλία: Ζητά να επανεξεταστεί άμεσα η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.
Κέρδη €3,5 εκ. το πρώτο εξάμηνο για την ΚΕΟ-Αυξημένος κατά 11,9% ο κύκλος εργασιών
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Σε ποια χώρα είναι περισσότερα από τα βενζινοκίνητα
Τα brands αυτοκινήτων που επιλέγουν οι αγοραστές-Τρέχουν με φόρα οι εγγραφές