Damart: Η εξειδίκευση δεν επιτρέπει συμμετοχή στο νέο ωράριο

Δεν συμμετέχει στο νέο τουριστικό ωράριο το Κέντρο Σωστής Εφαρμογής Σουτιέν και Μαγιό Damart κι αυτό λόγω της μεγάλης εξειδίκευσης του προσωπικού της. Αυτό τόνισε η διευθύντρια του Κέντρου Σκεύη Νεοκλέους κληθείσα να σχολιάσει το νέο ωράριο και τη λειτουργία των καταστημάτων Damart.
 
Όπως είπε, η εταιρεία αποφάσισε να κρατήσει τα ωράρια με τα οποία ήδη λειτουργούσε. «Ο λόγος είναι ότι η δουλειά που κάνουμε είναι πολύ εξειδικευμένη, το προσωπικό εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια μαζί μας και γνωρίζει πολύ καλά τη δουλειά, οπότε χρειάζεται πολλή εκπαίδευση για να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό», ανέφερε. «Εκτός τούτου, αποφασίσαμε να σεβαστούμε την ιδιωτική οικογενειακή ζωή του προσωπικού μας. Οι πελάτες μας γνωρίζουν το ωράριό μας, οπότε συνεχίζουν να μας επισκέπτονται τις ώρες που λειτουργούμε», επισήμανε.
 
Η εποχή που διανύουμε είναι το τετράμηνο των μαγιό κι η προσέλευση του κόσμου, όπως είπε, είναι πολύ αυξημένη. «Τα προϊόντα που εισάγουμε από το εξωτερικό έχουν αυξηθεί, αλλά κι εμείς κρατήσαμε χαμηλά τις τιμές, προσαρμοζόμενοι στις οικονομικές συνθήκες, πολλές φορές εις βάρος και του κέρδους», σημείωσε.
 
Όπως τόνισε, στόχος είναι ο ικανοποιημένος πελάτης, κάτι που πηγάζει από το ευχαριστημένο προσωπικό της εταιρείας.  
 
Φέτος τον Νοέμβριο, η εταιρεία γιορτάζει τα 30χρονά της.
 

Δειτε Επισης

Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!
Η PPD Global στρέφεται στην «πράσινη» ενέργεια και τις ΑΠΕ-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Λύρα Αμβροσίδου: Ο ανθεκτικός αλλά όχι άτρωτος τομέας των ακινήτων, οι προκλήσεις και το ανανεωμένο Pendeli Resort
Σκλαβενίτης: Μοντέλο εργοδότη με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία