Samsung: Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο

Η αμερικανική Samsung Electronics America, θυγατρική της κορεάτικης Samsung Electronics, λάνσαρε μια καμπάνια παγκόσμιας προβολής, η οποία είναι σχεδιασμένη για να προωθήσει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η καμπάνια ονομάζεται «New Business Experience» και έχει στόχο να δώσει ισχύ στην δημοτικότητα της εταιρείας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Παρόλο που η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας τέλη Μαΐου, η κορύφωση των ενεργειών ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η διαφήμιση τρέχει σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ρωσία και Βραζιλία και περιλαμβάνει online με video και banner και έντυπη.

«Επεκτείνουμε το ήδη δυνατό brand της Samsung στην αγορά του business-to-business», σχολίασε ο Tod Pike, senior vice president της Samsung στο τμήμα Business.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης