Samsung: Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο

Η αμερικανική Samsung Electronics America, θυγατρική της κορεάτικης Samsung Electronics, λάνσαρε μια καμπάνια παγκόσμιας προβολής, η οποία είναι σχεδιασμένη για να προωθήσει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η καμπάνια ονομάζεται «New Business Experience» και έχει στόχο να δώσει ισχύ στην δημοτικότητα της εταιρείας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Παρόλο που η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας τέλη Μαΐου, η κορύφωση των ενεργειών ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η διαφήμιση τρέχει σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ρωσία και Βραζιλία και περιλαμβάνει online με video και banner και έντυπη.

«Επεκτείνουμε το ήδη δυνατό brand της Samsung στην αγορά του business-to-business», σχολίασε ο Tod Pike, senior vice president της Samsung στο τμήμα Business.

Δειτε Επισης

Η Pure Storage φέρνει στην αγορά το νέο Enterprise Data Cloud–Η επανάσταση στη διαχείριση δεδομένων
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνει την εξέλιξη του CRM
H modular, AI-driven πλατφόρμα της CyberSift, που βοηθά τους οργανισμούς να βρίσκονται μπροστά από τις κυβερνοαπειλές
Επανάσταση στην τεχνητή νοημοσύνη από την AWS-Σημαντικές ανακοινώσεις στο Summit της Νέας Υόρκης
Στην κυπριακή αγορά μέσω Span Hellas A.E. η διεθνής εταιρεία πληροφορικής Span με έδρα την Κροατία
Ο Λευτέρης Αραπάκης και το δίκτυο της Enaleia αξιοποιούν την τεχνολογία και καθαρίζουν τη Mεσόγειο
Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
Επεκτείνουν την στρατηγική τους συνεργασία Warner Bros. Discovery και Cablenet-Λανσάρουν το HBO Max
Samsung Electronics Co.: Εξαγοράζει την Xealth και γεφυρώνει το wellness με την ιατρική φροντίδα
Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store