Samsung: Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο

Η αμερικανική Samsung Electronics America, θυγατρική της κορεάτικης Samsung Electronics, λάνσαρε μια καμπάνια παγκόσμιας προβολής, η οποία είναι σχεδιασμένη για να προωθήσει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η καμπάνια ονομάζεται «New Business Experience» και έχει στόχο να δώσει ισχύ στην δημοτικότητα της εταιρείας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Παρόλο που η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας τέλη Μαΐου, η κορύφωση των ενεργειών ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η διαφήμιση τρέχει σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ρωσία και Βραζιλία και περιλαμβάνει online με video και banner και έντυπη.

«Επεκτείνουμε το ήδη δυνατό brand της Samsung στην αγορά του business-to-business», σχολίασε ο Tod Pike, senior vice president της Samsung στο τμήμα Business.

Δειτε Επισης

Εμπλουτίζεται ο ψηφιακός βοηθός-24/7 εξυπηρέτηση και για θέματα δημόσιων συμβάσεων
Η Canyon παρουσιάζει το OnTag 1: Καινοτόμος ασύρματος ανιχνευτής αντικειμένων
Kyndryl People Readiness 2025 report: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Επικεφαλής Επιστήμονας φιλοξένησε τον COO της Tenstorrent Κιθ Ουίτεκ-Στόχος η ίδρυση γραφείου και η συμβολή στην ψηφιακή οικονομία
Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award