Samsung: Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο

Η αμερικανική Samsung Electronics America, θυγατρική της κορεάτικης Samsung Electronics, λάνσαρε μια καμπάνια παγκόσμιας προβολής, η οποία είναι σχεδιασμένη για να προωθήσει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η καμπάνια ονομάζεται «New Business Experience» και έχει στόχο να δώσει ισχύ στην δημοτικότητα της εταιρείας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Παρόλο που η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας τέλη Μαΐου, η κορύφωση των ενεργειών ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η διαφήμιση τρέχει σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ρωσία και Βραζιλία και περιλαμβάνει online με video και banner και έντυπη.

«Επεκτείνουμε το ήδη δυνατό brand της Samsung στην αγορά του business-to-business», σχολίασε ο Tod Pike, senior vice president της Samsung στο τμήμα Business.

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle