Νωρίς τα Χριστούγεννα για την Cadbury

Παρά το γεγονός ότι κάποιοι δεν έχουν αρχίσει ακόμη τις καλοκαιρινές τους διακοπές, η Cadbury σκέφτεται τις πρώτες της κινήσεις για τη χριστουγεννιάτικη σεζόν. Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι δεν έχει επενδύσει στη συγκεκριμένη περίοδο όσο και στην πασχαλινή, γι’ αυτό φέτος έχει αναβαθμίσει ολόκληρη την παραγωγική της γραμμή χρησιμοποιώντας χριστουγεννιάτικο περιτύλιγμα ακόμα και στις πιο γνωστές σοκολάτες της, Dairy Milk και Roses. Αυτό γίνεται σε μια προσπάθειά να ξεκινήσει την προωθητική της καμπάνια νωρίτερα απ’ ότι σε προηγούμενες χρονιές, κάτι που ταυτόχρονα σημαίνει πως θα μείνει μακριά από την παραγωγή προϊόντων περιορισμένης έκδοσης.

Το καινούργιο αυτό βήμα υποστηρίζεται από το γενικό διαφημιστικό θέμα που υιοθετεί η Cadbury φέτος, με τίτλο ‘Ξετυλίγοντας Χαρά’. Επίσης, εν συνεχεία των φετινών καινοτομιών η σχετική τηλεοπτική καμπάνια θα συμπεριλαμβάνει αληθινούς φαν της Cadbury κι όχι ηθοποιούς όπως τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντως, σύμφωνα με δηλώσεις του Rick Lawrence, διευθυντή μάρκετινγκ της Cadbury, ήταν μεγάλο ‘σφάλμα’ το ότι δεν επιχείρησαν να προωθήσουν περισσότερο τα προϊόντα τους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, κάτι που πλέον πρόκειται να γίνει μέρος της στρατηγικής τους σε αυτή την ανταγωνιστική περίοδο.

Προσθέτει επίσης πως τα Χριστούγεννα παρουσιάζουν σημαντική ευκαιρία για κάθε εταιρεία που θέλει να λανσάρει ένα καινούργιο προϊόν. 

Η ώθηση αυτή είναι μέρος μιας προσπάθειας της Cadbury  να διευρύνει την ζήτηση για σοκολάτα ολόχρονα. Στοχεύει να προωθήσει τις πωλήσεις ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο και να προσφέρει επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές έτσι ώστε να αγοράζουν σοκολάτες σε διάφορες περιστάσεις. Παρ’ όλα αυτά, παραμένει μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει τη σύνδεση της εταιρείας με τη χριστουγεννιάτικη σεζόν και να παρέχει μια βάση για την εισαγωγή νέον προϊόντων στην αγορά.

Η αγορά σοκολάτας στο Ηνωμένο Βασίλειο αξίζει £3.96 δις, σύμφωνα με την Mintel και συγκεκριμένα οι πωλήσεις της σοκολάτας γάλακτος την τελευταία χρονιά μέχρι και τον Μάη εκτοξεύτηκαν κατά 7% , σύμφωνα με το IRI Worldwide. Η σοκολάτα Dairy Milk της Cadbury ανέβηκε στην κορυφή αυτής της κατηγορίας για τη σχετική περίοδο με αύξηση της τάξης του 10.4% σε πωλήσεις φτάνοντας έτσι το ποσό των £449.17 δις τον Μάιο του 2013.
Απόδοση: Άντρη Χριστοφίδη
Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!
Η PPD Global στρέφεται στην «πράσινη» ενέργεια και τις ΑΠΕ-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη