powered by

G&P Lazarou: Μηνύματα αισιοδοξίας από την Κίνα

Μηνύματα αισιοδοξίας  από την Κίνα έφερε μαζί της η αποστολή της G&P Lazarou  που επέστρεψε  στην Κύπρο. Η εταιρία με επικεφαλής τον Γιώργο Πέτσα και Νικόλα Μιχαλιά πραγματοποίησαν  10 σεμινάρια σε 5  διαφορετικές πόλεις όπως Shanghai, Βeijing, Suzhou, Wuxi και Jiaxing.

Όπως δήλωσαν οι αντιπρόσωποι της εταιρίας  παρόλες τις αντίξοες συνθήκες και τα επακόλουθα του Eurogroup οι δυνητικοί πελάτες έχουν ξεπεράσει τις φοβίες και τις ανασφάλειες τους σχετικά με την χώρα μας και δηλώνουν πρόθυμοι να την επισκεφτούν άμεσα και να επενδύσουν σε αυτήν αφού τώρα πιστεύουν ότι θα υπάρχουν ευκαιρίες.  
«Ο κύριος λόγος που οι Κινέζοι αγοραστές προτιμούν το νησί μας είναι για εξασφάλιση Βίζας, η αγάπη τους για ταξίδια και εξερεύνηση άλλων πολιτισμών, επενδυτικής φύσης, το ελκυστικό φορολογικό μας σύστημα και τέλος  το υψηλό επίπεδο της ακαδημαϊκής μόρφωσης που προσφέρει η χώρα μας», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.

Η εταιρία πλέον με μόνιμο προσωπικό στην Shanghai και συνεργάτες σε άλλες πόλεις εκπαιδεύει συνέχεια ντόπιους κτηματομεσίτες και foreign office  για προσέλκυση νέων αγοραστών προτάσσοντας όλα τα πιο πάνω καθώς και την κυπριακή φιλοξενία.

https://www.facebook.com/gplazarou?ref=hl
 
 

Δειτε Επισης

Προχωρούν οι εργασίες για το νέο αρχαιολογικό μουσείο-Το έργο που επανατοποθετεί την Κύπρο στον πολιτιστικό χάρτη
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη