Powered by

Πως γιόρτασαν διάσημα brands την άφιξη του βασιλικού μωρού

Η Google, η Coca-Cola και η Tesco είναι μόνο μερικές από τις εταιρείες που που μέσω των brands τους θέλησαν να γιορτάσουν την άφιξη του νεογέννητου βασιλικού μωρού.
 
Ο πρωτότοκος γιος του Δούκα και της Δούκισσας του Cambridge γεννήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουλίου στο Λονδίνο κι αναμένεται ότι θα ενισχύσει την οικονομία της ώρας με μια τονωτική ένεση των £240 εκατ., σύμφωνα με Κέντρο Εμπορικών Ερευνών.
 
Η μεγάλη αναμονή οδήγησε τα διάσημα brands στο να δημιουργήσουν συλλεκτικά brands με τα οποία καλωσορίζουν τον νέο κάτοικο του Μπάκινχαμ Πάλας.
 
Η Coca Cola ήταν η πρώτη που συγχάρηκε το πριγκιπικό ζεύγος για τη γέννηση του γιου του. Με διαφήμιση στον Τύπο προέβαλε τον τίτλο «Ώρα για βασιλικό εορτασμό», με τη φωτογραφία δύο μπουκαλιών Coca Cola με τα ονόματα του πριγκιπικού ζεύγους Will και Kate. Η κίνηση εμπίπτει στην καμπάνια «Share a Coke», κατά την οποία τοποθέτησε πάνω στα μπουκάλια της πάνω από 150 πιο δημοφιλή ονόματα του Ηνωμένου Βασιλείου.
 
Στο μεταξύ, η Google έχει λανσάρει μια ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα, όπου μπορούν να στείλουν τις ευχές τους στο βασιλικό ζεύγος. Μια κανονική κάρτα θα παραδοθεί αργότερα στο ζευγάρι.
 
Από την άλλη, η Tesco με διαφημίσεις στον Τύπο, προωθεί τη σαμπάνια Moet & Chandon ως το καταλληλότερο ποτό για να γιορτάσει ένα τόσο χαρμόσυνο γεγονός. Όπως γράφει η διαφήμιση: «Είναι ένας πρίγκιπας. Σηκώστε το ποτήρι σας ψηλά για τη βασιλική άφιξη». 
 
Name
 
Άλλα brands που έκαναν εκστρατείες για το βασιλικό μωρό είναι:
• Marks & Spencer. Έχει λανσάρει ένα βασιλικό οδηγό. Παρουσιάζει μια σειρά από μικρά μωρά ντυμένα βασιλικά δίνοντας συμβουλές πώς να συμπεριφέρονται ως βασιλιάδες. 
• BT: Γιορτάζει την άφιξη παρουσιάζοντας ένα ειδικό μήνυμα στην κορυφή του πύργου τηλεπικοινωνιών της στο Λονδίνο.
• Τα μωρά Jelly: Η γνωστή εταιρεία Haribo διαφημίζει στον Τύπο μια περιορισμένη έκδοση του «Royal Jelly Babies» μόλις εβδομάδες πριν από τη γέννηση.
• Warburtons: Η εταιρεία αρτοποιείων διαφήμιζαν ένα κουλούρι στο φούρνο με το σλόγκαν «Ένα κουλούρι ψήνεται».
• GH Mumm: Η σαμπάνια Pernod Ricard σηματοδότησε την άφιξη με μια διαφήμιση στον Τύπο και το μήνυμα «Συγχαρητήρια, από τη μία μαμά σε μια άλλη».
• Magnum: Με διαφημίσεις της στον Τύπο ζήτησε από τους οπαδούς να κάνουν tweet στο #MiniRoyal hashtag.
 
Name
 
Πηγή: www.marketingweek
 

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ