Βασιλικό βρέφος: Kαλό, κακό και άσχημο μάρκετινγκ
15:56 - 24 Ιουλίου 2013
Η περσινή χρονιά παρείχε καταιγιστικό αριθμό μάρκετινγκ ενεργειών στην Μεγάλη Βρετανία λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και του Jubilee, αφήνοντας το 2013 σε δεύτερη μοίρα συγκριτικά με τις ευκαιρίες μάρκετινγκ που παρουσιάζονται. Έτσι, πολλές εταιρίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τη γέννηση του κληρονόμου το θρόνου, με τα αποτελέσματα να μην είναι πάντα ‘αριστοκρατικά’.
Η γέννηση του πρωτότοκου γιου αναμένεται να συνεισφέρει κατά £240 εκατομμύρια στην Βρετανική οικονομία, σύμφωνα με το Centre of Retail Research, ενώ εταιρίες σε όλο το Βασίλειο και την Κοινοπολιτεία προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων τους χρησιμοποιώντας το γεγονός.
Το Marketing Week παρουσιάζει τα καλά, τα κακά και τα άσχημα παραδείγματα μάρκετινγκ ενεργειών από διάφορες εταιρίες στη Βρετανία.
ΤΑ ΚΑΛΑ:
Ο Kermit και η Miss Piggy δίνουν συγχαρητήρια στο House of Windsor για την απόκτηση του νέου μέλους της οικογένειας ενώ ταυτόχρονα μας υπενθυμίζουν γιατί οι ταινίες Muppet αποτελούν σημαντικό εργαλείο στην ανατροφή των παιδιών.
Η Coca Cola προσαρμόζει της διαφημιστική της καμπάνια και χρησιμοποιεί τα ονόματα του Δούκα και της Δούκισσας στο προσκήνιο της εκστρατείας της.
Η Johnson & Johnson χρησιμοποιεί έξυπνα εικόνες που επικαλούνται παιδικές αναμνήσεις στο μπάνιο!
ΤΑ ΚΑΚΑ:
Η Καναδική ομάδα μάρκετινγκ της εταιρίας Μίνι θα μπορούσε να κατηγορηθεί για προδοσία σε προηγούμενες εποχές.
Η Google επιχειρεί να αξιοποιήσει τη Βρετανική εθνική θέρμη που έφερε ο ερχομός του βασιλικού βρέφους και να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών. Διερωτόμαστε αν θα αρέσει στον πρίγκιπα;
Η ‘κακόγουστη’ διαφήμιση της εταιρίας Warburtons ‘One’s bun is done’. Όπως θα έλεγε και η βασίλισσα: ‘Δεν μας διασκέδασε’.
ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ:
Οι διαφημίσεις των εταιριών Poke και Paddy Power συγκαταλέγονται στις ‘άσχημες’ σύμφωνα με το Marketing Week.