powered by

Βασιλικό βρέφος: Kαλό, κακό και άσχημο μάρκετινγκ

Η περσινή χρονιά παρείχε καταιγιστικό αριθμό μάρκετινγκ ενεργειών στην Μεγάλη Βρετανία λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και του Jubilee, αφήνοντας το 2013 σε δεύτερη μοίρα συγκριτικά με τις ευκαιρίες μάρκετινγκ που παρουσιάζονται. Έτσι, πολλές εταιρίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τη γέννηση του κληρονόμου το θρόνου, με τα αποτελέσματα να μην είναι πάντα ‘αριστοκρατικά’.

Η γέννηση του πρωτότοκου γιου αναμένεται να συνεισφέρει κατά £240 εκατομμύρια στην Βρετανική οικονομία, σύμφωνα με το Centre of Retail Research, ενώ εταιρίες σε όλο το Βασίλειο και την Κοινοπολιτεία προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων τους χρησιμοποιώντας το γεγονός.

Το Marketing Week παρουσιάζει τα καλά, τα κακά και τα άσχημα παραδείγματα μάρκετινγκ ενεργειών από διάφορες εταιρίες στη Βρετανία.

ΤΑ ΚΑΛΑ:
Ο Kermit και η Miss Piggy δίνουν συγχαρητήρια στο House of Windsor για την απόκτηση του νέου μέλους της οικογένειας ενώ ταυτόχρονα μας υπενθυμίζουν γιατί οι ταινίες Muppet αποτελούν σημαντικό εργαλείο στην ανατροφή των παιδιών.  

Η Coca Cola προσαρμόζει της διαφημιστική της καμπάνια και χρησιμοποιεί τα ονόματα του Δούκα και της Δούκισσας στο προσκήνιο της εκστρατείας της.

Name

Η Johnson & Johnson χρησιμοποιεί έξυπνα εικόνες που επικαλούνται παιδικές αναμνήσεις στο μπάνιο!

Name

ΤΑ ΚΑΚΑ:
Η Καναδική ομάδα μάρκετινγκ της εταιρίας Μίνι θα μπορούσε να κατηγορηθεί για προδοσία σε προηγούμενες εποχές.

Name


Η Google επιχειρεί να αξιοποιήσει τη Βρετανική εθνική θέρμη που έφερε ο ερχομός του βασιλικού βρέφους και να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών. Διερωτόμαστε αν θα αρέσει στον πρίγκιπα;

Name


Η ‘κακόγουστη’ διαφήμιση της εταιρίας Warburtons ‘One’s bun is done’. Όπως θα έλεγε και η βασίλισσα: ‘Δεν μας διασκέδασε’.

Name

ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ:
Οι διαφημίσεις των εταιριών Poke και Paddy Power συγκαταλέγονται στις ‘άσχημες’  σύμφωνα με το Marketing Week.

Name

Name
 

Δειτε Επισης

Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)