Pakozan Trading: Δυναμική παρουσία στα μικρά καταστήματα

Οι πάνες ακράτειας και το εξεταστικό ρολό που χρησιμοποιείται στα ιατρεία  αποτελούν τα δυνατά χαρτιά της εταιρείας Pakozan Trading Ltd. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 και δραστηριοποιείται στα αναλώσιμα προϊόντα, αλλά τα τελευταία πέντε με έξι χρόνια επεκτάθηκε και στις υπεραγορές με μια ολοκληρωμένη σειρά χαρτικών, τροφίμων και καθαριστικών. 
 
Όπως τόνισε στο INBusinessnews.com ο managing director της εταιρείας Σταύρος Ζάνος η εταιρεία διανέμει τα προϊόντα της παγκύπρια σε υπεραγορές, μικρά συνοικιακά καταστήματα, περίπτερα και groceries. «Η εταιρεία μας αποτελεί τα τελευταία δύο χρόνια τον επίσημο αντιπρόσωπο σε μικρά σημεία της Coca Cola για την επαρχία Λευκωσίας και του Laiko Cosmos Trading για την επαρχία Αμμοχώστου», σημείωσε.
 
Μπορεί τα μικρά συνοικιακά καταστήματα να αποτελούν τους βασικούς συνεργάτες της Pakozan Trading και η κρίση να τους έχει επηρεάσει αισθητά, με αποτέλεσμα να έχει άμεσο αντίκτυπο και στην ίδια, αλλά έχει προχωρήσει σε συνεργασίες όπως με Coca Cola και Laiko, κάτι που της έχει δώσει ένα γερό χαρτί για να κρατηθεί. «Επηρεαστήκαμε κι εμείς, αλλά με συνεργασίες σαν κι αυτές, η μείωση ήταν μικρή, της τάξης του 10 – 15%», τόνισε ο κ. Ζάνος. Επισήμανε ότι σκοπός της εταιρείας είναι να επεκταθούν περαιτέρω με συνεργασίες και με άλλες εταιρείες, ώστε να εξυπηρετούν τα μικρά σημεία, τα οποία θέλουν προϊόντα - κράχτες στη γκάμα τους.
 
Υπογράμμισε επίσης, ότι πρέπει να γίνουν κάποια βήματα για να βοηθηθεί η οικονομία της Κύπρου. Συγκεκριμένα είπε: «Βασικοί πυλώνες για να βοηθηθεί η οικονομία μας είναι ότι πρέπει να βρεθεί άμεσα η χρηματοδότηση καταστημάτων, τα οποία οδηγούνται στο κλείσιμο. Πρέπει επίσης, να μειωθούν τα επιτόκια, ώστε να βοηθούν οι εταιρείες να εξοφλήσουν τα δάνειά τους, καθώς επίσης να μειωθούν το ρεύμα και τα καύσιμα».
 
Η Pakozan Trading σε πρώτη φάση ξεκίνησε μια δυναμική διαφημιστική εκστρατεία παγκύπρια για τις πάνες ακράτειας, ώστε να προσελκύσει υπεραγορές και ατομικούς πελάτες, καθώς μέχρι σήμερα τροφοδοτούσε μόνο γηροκομεία. «Θα συνεχίσουμε το Σεπτέμβριο με ακόμα ένα τηλεοπτικό σταθμό και με περιοδικά», κατέληξε. 
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία