Ορφανίδης: Δεύτερος γύρος με επιπλέον διαχειριστές

Νέο γύρο προσφορών για τα ακίνητα της εταιρείας Ορφανίδης και των θυγατρικών της προκήρυξαν οι διαχειριστές της εταιρείας.

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου στις 15 Μαΐου, προκηρύχθηκε δεύτερος με ημερομηνία παράδοσης των προσφορών την 17 Ιουλίου. Από τις προσφορές του πρώτου γύρου, φαίνεται πως είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση η πώληση της υπεραγοράς στη Μουταγιάκα ενώ συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις και για την υπεραγορά στο Παραλίμνι.

Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα ακίνητα της εταιρείας θα τεθούν προς πώληση στον δεύτερο γύρο προσφορών, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο και η υπεραγορά στο Παραλίμνι να τεθεί προς πώληση αν δεν υπάρχει ουσιαστική εξέλιξη.

Τη νέα προκήρυξη, υπογράφουν συνολικά πέντε διαχειριστές. Πέραν των Μιχάλη Αβραάμ και Ανδρέα Ανδρονίκου που διορίστηκαν για την μητρική εταιρεία, προστέθηκαν οι Ελευθέριος Φιλίππου και Νίκος Κυριακίδης της Deloitte και ο Μάριος Καλλίας.

Τους Φιλίππου και Κυριακίδη διόρισε η Τράπεζα Πειραιώς η οποία έχει υποθηκευμένο ακίνητο θυγατρικής της Ορφανίδης και τον Καλλία διόρισε η cdb λόγω σχετικών εξασφαλίσεων που έχει.
 

Δειτε Επισης

Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Σε σταθερά ανοδική τροχιά τα ακίνητα-Οι πωλήσεις σε κάθε πόλη και οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Ο πρώτος χρόνος του διατραπεζικού έργου ESG και πώς βαθμολογούνται οι κυπριακές επιχειρήσεις-Αποκαλυπτικά ευρήματα
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών