MTN: Συνεχίζει με περισσότερη «Έχω ΜΤΝ»

Νέα εταιρική εκστρατεία με την επωνυμία «Έχω ΜΤΝ» ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου η ΜΤΝ, η οποία θα εμφανιστεί στην τηλεόραση, σε έντυπες καταχωρήσεις, την εξωτερική διαφήμιση (outdoor) και φυσικά το διαδίκτυο.

Με την εκστρατεία αυτή επώνυμοι προτείνουν ΜΤΝ παρουσιάζοντας τους λόγους για τους οποίους κερδίζει διαρκώς μερίδιο στην αγορά: ταχύτητα, κάλυψη, οικονομία και τις μεγαλύτερες εκπτώσεις σε συσκευές. Η εκστρατεία θα ανανεώνεται διαρκώς για να θυμίζει τα προνομία που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας, ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Κύριο στοιχείο της εκστρατείας, σύμφωνα με την Μάρλεν Μιχαήλ, Head of Communications στην MTN, αποτελούν τα testimonials από δημοφιλείς συνδρομητές της MTN, γνωστά πρόσωπα της επιχειρηματικής, δημοσιογραφικής, κοινωνικής ζωής και του lifestyle.

Κατά την πρώτη φάση της εκστρατείας, όπως σχολιάζει η κ. Μιχαήλ, δημιουργήθηκαν πρώτα τέσσερα spots στα οποία εμφανίζονται οι: Τάσος Τρύφωνος, ραδιοφωνικός παραγωγός και δημοσιογράφος, Ιωάννα Μωυσέως, fashion blogger, fashion editor και επιχειρηματίας, Δημήτρης Ευθυμίου, δημοσιογράφος και Ευαγγελία Καολή, site manager, Iacovou Brothers Group. Στη συνέχεια, περισσότεροι πελάτες της εταιρείας θα μιλήσουν για τους λόγους που επέλεξαν ΜΤΝ.

Η επιλογή των συγκεκριμένων ατόμων έγινε διότι «τα άτομα αυτά, λόγω του ότι είναι δημοφιλή, εκπροσωπούν ένα ευρύ φάσμα της αγοράς μας. Είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες με πλούσια  δραστηριότητα και υψηλές απαιτήσεις από τους συνεργάτες τους. Αυτό ακριβώς μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε: Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μοναδική εμπειρία και κορυφαία ποιότητα δικτύου», υπογραμμίζει η κ. Μιχαήλ.

Η εταιρεία θα συνεχίσει με περισσότερα videos μιας και η εκστρατεία έχει μεγάλη ανταπόκριση. Η δεύτερη φάση της εκστρατείας θα προβάλλει νέα testimonials επωνύμων πελατών της ΜΤΝ με περισσότερους λόγους για να «έχεις ΜΤΝ», πλεονεκτήματα και προνόμια που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας.


Δειτε Επισης

Ο Λευτέρης Αραπάκης και το δίκτυο της Enaleia αξιοποιούν την τεχνολογία και καθαρίζουν τη Mεσόγειο
Η TalosCo Business Solutions Ltd στο πρώτο Cloud Tech Expo Cyprus 2025
Επεκτείνουν την στρατηγική τους συνεργασία Warner Bros. Discovery και Cablenet-Λανσάρουν το HBO Max
Samsung Electronics Co.: Εξαγοράζει την Xealth και γεφυρώνει το wellness με την ιατρική φροντίδα
Apple: Προσφυγή κατά του προστίμου €500 εκατ. της Ε.Ε. για το App Store
Ρομπότ που έπαιξαν σκάκι και bowling, και άλλα STEAM δρώμενα στο Robotex MRC 2025
Πέραν των 115.000 απαντήσεων σε ερωτήματα πολιτών από τον ψηφιακό βοηθό το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας
Η Supermicro ανακηρύσσεται Νο.1 προμηθευτής server παγκοσμίως
Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI