MTN: Συνεχίζει με περισσότερη «Έχω ΜΤΝ»

Νέα εταιρική εκστρατεία με την επωνυμία «Έχω ΜΤΝ» ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου η ΜΤΝ, η οποία θα εμφανιστεί στην τηλεόραση, σε έντυπες καταχωρήσεις, την εξωτερική διαφήμιση (outdoor) και φυσικά το διαδίκτυο.

Με την εκστρατεία αυτή επώνυμοι προτείνουν ΜΤΝ παρουσιάζοντας τους λόγους για τους οποίους κερδίζει διαρκώς μερίδιο στην αγορά: ταχύτητα, κάλυψη, οικονομία και τις μεγαλύτερες εκπτώσεις σε συσκευές. Η εκστρατεία θα ανανεώνεται διαρκώς για να θυμίζει τα προνομία που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας, ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Κύριο στοιχείο της εκστρατείας, σύμφωνα με την Μάρλεν Μιχαήλ, Head of Communications στην MTN, αποτελούν τα testimonials από δημοφιλείς συνδρομητές της MTN, γνωστά πρόσωπα της επιχειρηματικής, δημοσιογραφικής, κοινωνικής ζωής και του lifestyle.

Κατά την πρώτη φάση της εκστρατείας, όπως σχολιάζει η κ. Μιχαήλ, δημιουργήθηκαν πρώτα τέσσερα spots στα οποία εμφανίζονται οι: Τάσος Τρύφωνος, ραδιοφωνικός παραγωγός και δημοσιογράφος, Ιωάννα Μωυσέως, fashion blogger, fashion editor και επιχειρηματίας, Δημήτρης Ευθυμίου, δημοσιογράφος και Ευαγγελία Καολή, site manager, Iacovou Brothers Group. Στη συνέχεια, περισσότεροι πελάτες της εταιρείας θα μιλήσουν για τους λόγους που επέλεξαν ΜΤΝ.

Η επιλογή των συγκεκριμένων ατόμων έγινε διότι «τα άτομα αυτά, λόγω του ότι είναι δημοφιλή, εκπροσωπούν ένα ευρύ φάσμα της αγοράς μας. Είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες με πλούσια  δραστηριότητα και υψηλές απαιτήσεις από τους συνεργάτες τους. Αυτό ακριβώς μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε: Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μοναδική εμπειρία και κορυφαία ποιότητα δικτύου», υπογραμμίζει η κ. Μιχαήλ.

Η εταιρεία θα συνεχίσει με περισσότερα videos μιας και η εκστρατεία έχει μεγάλη ανταπόκριση. Η δεύτερη φάση της εκστρατείας θα προβάλλει νέα testimonials επωνύμων πελατών της ΜΤΝ με περισσότερους λόγους για να «έχεις ΜΤΝ», πλεονεκτήματα και προνόμια που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας.


Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle