MTN: Συνεχίζει με περισσότερη «Έχω ΜΤΝ»
09:27 - 01 Ιουλίου 2013
Νέα εταιρική εκστρατεία με την επωνυμία «Έχω ΜΤΝ» ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου η ΜΤΝ, η οποία θα εμφανιστεί στην τηλεόραση, σε έντυπες καταχωρήσεις, την εξωτερική διαφήμιση (outdoor) και φυσικά το διαδίκτυο.
Με την εκστρατεία αυτή επώνυμοι προτείνουν ΜΤΝ παρουσιάζοντας τους λόγους για τους οποίους κερδίζει διαρκώς μερίδιο στην αγορά: ταχύτητα, κάλυψη, οικονομία και τις μεγαλύτερες εκπτώσεις σε συσκευές. Η εκστρατεία θα ανανεώνεται διαρκώς για να θυμίζει τα προνομία που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας, ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Κύριο στοιχείο της εκστρατείας, σύμφωνα με την Μάρλεν Μιχαήλ, Head of Communications στην MTN, αποτελούν τα testimonials από δημοφιλείς συνδρομητές της MTN, γνωστά πρόσωπα της επιχειρηματικής, δημοσιογραφικής, κοινωνικής ζωής και του lifestyle.
Κατά την πρώτη φάση της εκστρατείας, όπως σχολιάζει η κ. Μιχαήλ, δημιουργήθηκαν πρώτα τέσσερα spots στα οποία εμφανίζονται οι: Τάσος Τρύφωνος, ραδιοφωνικός παραγωγός και δημοσιογράφος, Ιωάννα Μωυσέως, fashion blogger, fashion editor και επιχειρηματίας, Δημήτρης Ευθυμίου, δημοσιογράφος και Ευαγγελία Καολή, site manager, Iacovou Brothers Group. Στη συνέχεια, περισσότεροι πελάτες της εταιρείας θα μιλήσουν για τους λόγους που επέλεξαν ΜΤΝ.
Η επιλογή των συγκεκριμένων ατόμων έγινε διότι «τα άτομα αυτά, λόγω του ότι είναι δημοφιλή, εκπροσωπούν ένα ευρύ φάσμα της αγοράς μας. Είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες με πλούσια δραστηριότητα και υψηλές απαιτήσεις από τους συνεργάτες τους. Αυτό ακριβώς μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε: Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μοναδική εμπειρία και κορυφαία ποιότητα δικτύου», υπογραμμίζει η κ. Μιχαήλ.
Η εταιρεία θα συνεχίσει με περισσότερα videos μιας και η εκστρατεία έχει μεγάλη ανταπόκριση. Η δεύτερη φάση της εκστρατείας θα προβάλλει νέα testimonials επωνύμων πελατών της ΜΤΝ με περισσότερους λόγους για να «έχεις ΜΤΝ», πλεονεκτήματα και προνόμια που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας.