Νέα συσκευασία της σειράς Almiron της Nutricia

Η ειδική στη βρεφική και νηπιακή διατροφή, Nutricia, ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας μικρής συσκευασίας για τη σειρά προϊόντων νηπιακής διατροφής Almiron στην Κύπρο. Η νέα συσκευασία 400 γραμμαρίων είναι πιο εύχρηστη και βολική στη μεταφορά της, ενώ διατηρεί την ίδια, μοναδική σύνθεση που προσφέρει εξειδικευμένη διατροφή για το κάθε στάδιο ανάπτυξης βρεφών και νηπίων.
 
Η Nutricia, η κατασκευάστρια εταιρεία της σειράς Almiron, στηρίζει γενεές μαμάδων στις επιλογές τους για τη διατροφή των παιδιών τους, από το 1986. Ανταποκρινόμενη στην οξυδέρκεια των καταναλωτών και τον μοντέρνο τρόπο ζωής της οικογένειας, εξελίσσεται βασισμένη στην ασύγκριτη εξειδίκευσή της στη νηπιακή διατροφή. Παρέχει μια σειρά προϊόντων σε μικρή συσκευασία που διατηρεί την ίδια, μοναδική σύνθεση, η οποία προκύπτει από περισσότερα από 50 χρόνια έρευνας για το μητρικό γάλα και με μια ομάδα έμπειρων παιδιάτρων, διατροφολόγων και επιστημόνων που συνεχίζουν να εμπνέονται από τα οφέλη της φύσης. Παράλληλα, παρέχουν εξειδικευμένα προϊόντα διατροφής για κάθε στάδιο ανάπτυξης του νηπίου, αν και όταν μια μητέρα αποφασίσει να συνδυάσει το μητρικό γάλα με τη φόρμουλα γάλακτος ή να καταργήσει τελείως το θηλασμό.
 
Για τα νήπια που δεν θηλάζουν, η νέα σειρά Almiron συσκευασίας 400 γραμμαρίων ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες διατροφικές ανάγκες των πρώτων τριών χρόνων ζωής. Η μοναδική σύνθεση αυτών των προϊόντων είναι ειδικά σχεδιασμένη για να συμβαδίζει με την πορεία ανάπτυξης κατά τα πρώτα χρόνια ζωής και με τις μεταβαλλόμενες διατροφικές ανάγκες ενός νηπίου, καθώς παράλληλα λαμβάνει υπόψη τη σταθερή εισαγωγή στερεάς τροφής στη διατροφή του νηπίου: Η συσκευασία Almiron 2 400 γραμμαρίων, η οποία αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron 2 900 γραμμαρίων (6 – 12 μηνών), η συσκευασία ALMIRON 3 400 γραμμαρίων η οποία αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron Growing Up 1+ 900 γραμμαρίων (12 – 24 μηνών) και η συσκευασία ALMIRON 4 400 γραμμαρίων, η οποία αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron Growing Up 2+ (24 μήνες και άνω).
 
 
 

Δειτε Επισης

Κλέβει τις εντυπώσεις το νέο Jumbo στη Λευκωσία-Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πολυκαταστήματος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Σε ποια προϊόντα αυξήθηκαν οι τιμές και σε ποια μειώθηκαν
Collect and Benefit: Τα METRO φέρνουν στην κουζίνα σας την πολυπόθητη ιταλική σειρά «Cuccina Italiana» της Bugatti
Mamas & Papas: Το βρετανικό brand που φέρνει στην Κύπρο ο όμιλος Voici La Mode
Ολική αποκατάσταση της ψευδοροφής και κανονικά το Superhome Center DIY στην Πάφο
Τι ώθησε προς τα πάνω τον κύκλο εργασιών της CTC και γιατί περιμένει βελτιωμένα αποτελέσματα το 2024
Χαλλούμι: Δεν βγαίνουν οι αριθμοί για την ποσόστωση με αιγοπρόβειο-Διατάγματα που οδηγούν σε μείωση παραγωγής
Μάριος Λουκαΐδης: Μονόδρομος οι εξαγορές στο λιανεμπόριο-Πώς θα κινηθούν οι τρεις μεγάλοι παίκτες της αγοράς
«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut
Σε χαμηλό δύο ετών οι πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη