Nutricia: Νέα μικρή συσκευασία για τα Almiron

Την κυκλοφορία της νέας μικρής συσκευασίας για τη σειρά προϊόντων νηπιακής διατροφής Almiron στην Κύπρο ανακοίνωσε η Nutricia.

H νέα σειρά Alimron συσκευασίας 400 γραμμαρίων ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες διατροφικές ανάγκες των πρώτων τριών χρόνων ζωής. Ειδικότερα, η συσκευασία ALMIRON 2 400 γραμμαρίων αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron 2 900 γραμμαρίων (6 – 12 μηνών), η συσκευασία ALMIRON 3 400 γραμμαρίων αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron Growing Up 1+ 900 γραμμαρίων (12 – 24 μηνών) και η συσκευασία ALMIRON 4 400 γραμμαρίων αντικαθιστά τη συσκευασία Almiron Growing Up 2+ (24 μήνες και άνω).

Η Nutricia, η κατασκευάστρια εταιρεία της σειράς Almiron, δραστηριοποιείται στον τομέα προϊόντων νηπιακής διατροφής από το 1986. Όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η εταιρεία. «Η σύνθεση του Αlmiron προκύπτει από περισσότερα από 50 χρόνια έρευνας για το μητρικό γάλα και με μια ομάδα έμπειρων παιδιάτρων, διατροφολόγων και επιστημόνων που συνεχίζουν να εμπνέονται από τα οφέλη της φύσης, ενώ παρέχουν εξειδικευμένα προϊόντα διατροφής για κάθε στάδιο ανάπτυξης του νηπίου, αν, και όταν, μια μητέρα αποφασίσει να συνδυάσει το μητρικό γάλα με τη φόρμουλα γάλακτος ή να καταργήσει τελείως το θηλασμό».

Δειτε Επισης

Κλέβει τις εντυπώσεις το νέο Jumbo στη Λευκωσία-Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πολυκαταστήματος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Σε ποια προϊόντα αυξήθηκαν οι τιμές και σε ποια μειώθηκαν
Collect and Benefit: Τα METRO φέρνουν στην κουζίνα σας την πολυπόθητη ιταλική σειρά «Cuccina Italiana» της Bugatti
Mamas & Papas: Το βρετανικό brand που φέρνει στην Κύπρο ο όμιλος Voici La Mode
Ολική αποκατάσταση της ψευδοροφής και κανονικά το Superhome Center DIY στην Πάφο
Τι ώθησε προς τα πάνω τον κύκλο εργασιών της CTC και γιατί περιμένει βελτιωμένα αποτελέσματα το 2024
Χαλλούμι: Δεν βγαίνουν οι αριθμοί για την ποσόστωση με αιγοπρόβειο-Διατάγματα που οδηγούν σε μείωση παραγωγής
Μάριος Λουκαΐδης: Μονόδρομος οι εξαγορές στο λιανεμπόριο-Πώς θα κινηθούν οι τρεις μεγάλοι παίκτες της αγοράς
«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut
Σε χαμηλό δύο ετών οι πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη