Cyta Forum: Νέο κανάλι για online επικοινωνία

Νέα ώθηση στην on line εξυπηρέτηση δίνει η Cyta με το Cyta Forum και γίνεται η πρώτη εταιρεία στην Κύπρο με φόρουμ πελατών. Στόχος είναι η διεύρυνση και αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας της με τους πελάτες και το κοινό γενικότερα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσία και επικοινωνία της στο διαδίκτυο. 
Πρόσφατα, μάλιστα, αναβάθμισε την ιστοσελίδα της, την έντονη παρουσία και στήριξη στα κοινωνικά δίκτυα, μέσω των λογαριασμών @cytacyprus, @cytasupport στο Twitter και τη σελίδα της Cytamobile-Vodafone στο Facebook.
 
Ήδη, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το Cyta Forum έχει αποκτήσει οπαδούς, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Οργανισμού www.cyta.com.cy στην οποία φιλοξενείται κάτω από την επιλογή «Εξυπηρέτηση». Το Cyta Forum στηρίζεται από μια άρτια και καλά εκπαιδευμένη ομάδα νέων παιδιών - λειτουργών εξυπηρέτησης της Cyta (moderators), η οποία το παρακολουθεί συνεχώς και είναι πρόθυμη να εξυπηρετήσει το κοινό άμεσα, από τις 08:00 το πρωί μέχρι τις 12:00 το βράδυ, καθημερινά, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.
 
Στόχος του Cyta Forum, εκτός από το να επιλύσει τυχόν προβλήματα και απορίες, είναι να προσφέρει άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, αξιόπιστα, απλά, έξυπνα και ασφαλισμένα.
 
Το Cyta Forum είναι το μέρος όπου οι ενδιαφερόμενοι αλληλοβοηθούνται, ώστε να επωφεληθούν στο μέγιστο από τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta. Με δέκα διαφορετικές κατηγορίες και σχεδόν 250 διαφορετικά θέματα, οι πελάτες της Cyta μπορούν να ενημερωθούν για όλα όσα αφορούν τα προϊόντα τεχνολογίας και τις υπηρεσίες τους. Ακόμα και αν δεν βρει κάποιος αυτό που αναζητά, μπορεί να υποβάλλει την ερώτησή του ή να κάνει την εισήγησή του. Μέσα από το φόρουμ μπορεί κάποιος, μεταξύ άλλων, να μάθει τρόπους για να μειώσει τα έξοδά του, να δημιουργήσει λογαριασμούς, να δει προσφορές που μπορεί να τον εξυπηρετήσουν και να ενημερωθεί για διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνει και στηρίζει ο Οργανισμός.  
 
Το νέο αυτό κανάλι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης της Cyta αποκτά ιδιαίτερη αξία, από τη στιγμή που ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες του είναι και άτομα με αδυναμίες και ιδιαιτερότητες στην επικοινωνία. Έχοντας εντοπίσει την ανταπόκριση αυτή, έντονα ευαισθητοποιημένη, η αρμόδια ομάδα των Υπηρεσιών Πελατών του Οργανισμού που χειρίζεται το Cyta Forum, δρομολόγησε ήδη, ενημερωτικές παρουσιάσεις για τις ειδικές αυτές ομάδες του κοινού της Κύπρου.
 

Δειτε Επισης

Ανοίγει η πόρτα του ΧΑ για νέες εισαγωγές εταιρειών πληροφορικής-Το «ράλι» εσόδων του εξαμήνου
Ιστορικές διακρίσεις για την Κύπρο στις Διεθνείς Ολυμπιάδες Πληροφορικής 2024
Google: Γιατί επενδύει ένα δις δολάρια στην Ταϊλάνδη
Νέες λύσεις για θωράκιση της κυβερνοασφάλειας στο 4ο Cyber Security Conference (video)
Υφυπουργείο Καινοτομίας: Κυβερνοεπιθέσεις κατά 78% των κυπριακών επιχειρήσεων
27η παγκοσμίως στο Global Innovation Index 2024 η Κύπρος-«Σε σταθερή πορεία προόδου και εκσυγχρονισμού»
Με ποια κριτήρια επιλέγουν παροχέα κινητής τηλεφωνίας οι καταναλωτές στην Κύπρο-Το επίπεδο ικανοποίησης
IBM-UNDP: Νέα εργαλεία για πρόβλεψη της πρόσβασης στην ενέργεια και τη μοντελοποίηση της ενεργειακής ισότητας
Τεχνητή νοημοσύνη: Πόσοι ξέρουν πώς να τη χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους
Κυβερνοεπιθέσεις: Κορυφαίοι CIO’s της Κύπρου ξεδιπλώνουν στρατηγικές άμυνας