Cyta Forum: Νέο κανάλι για online επικοινωνία

Νέα ώθηση στην on line εξυπηρέτηση δίνει η Cyta με το Cyta Forum και γίνεται η πρώτη εταιρεία στην Κύπρο με φόρουμ πελατών. Στόχος είναι η διεύρυνση και αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας της με τους πελάτες και το κοινό γενικότερα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσία και επικοινωνία της στο διαδίκτυο. 
Πρόσφατα, μάλιστα, αναβάθμισε την ιστοσελίδα της, την έντονη παρουσία και στήριξη στα κοινωνικά δίκτυα, μέσω των λογαριασμών @cytacyprus, @cytasupport στο Twitter και τη σελίδα της Cytamobile-Vodafone στο Facebook.
 
Ήδη, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το Cyta Forum έχει αποκτήσει οπαδούς, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Οργανισμού www.cyta.com.cy στην οποία φιλοξενείται κάτω από την επιλογή «Εξυπηρέτηση». Το Cyta Forum στηρίζεται από μια άρτια και καλά εκπαιδευμένη ομάδα νέων παιδιών - λειτουργών εξυπηρέτησης της Cyta (moderators), η οποία το παρακολουθεί συνεχώς και είναι πρόθυμη να εξυπηρετήσει το κοινό άμεσα, από τις 08:00 το πρωί μέχρι τις 12:00 το βράδυ, καθημερινά, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.
 
Στόχος του Cyta Forum, εκτός από το να επιλύσει τυχόν προβλήματα και απορίες, είναι να προσφέρει άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, αξιόπιστα, απλά, έξυπνα και ασφαλισμένα.
 
Το Cyta Forum είναι το μέρος όπου οι ενδιαφερόμενοι αλληλοβοηθούνται, ώστε να επωφεληθούν στο μέγιστο από τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta. Με δέκα διαφορετικές κατηγορίες και σχεδόν 250 διαφορετικά θέματα, οι πελάτες της Cyta μπορούν να ενημερωθούν για όλα όσα αφορούν τα προϊόντα τεχνολογίας και τις υπηρεσίες τους. Ακόμα και αν δεν βρει κάποιος αυτό που αναζητά, μπορεί να υποβάλλει την ερώτησή του ή να κάνει την εισήγησή του. Μέσα από το φόρουμ μπορεί κάποιος, μεταξύ άλλων, να μάθει τρόπους για να μειώσει τα έξοδά του, να δημιουργήσει λογαριασμούς, να δει προσφορές που μπορεί να τον εξυπηρετήσουν και να ενημερωθεί για διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνει και στηρίζει ο Οργανισμός.  
 
Το νέο αυτό κανάλι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης της Cyta αποκτά ιδιαίτερη αξία, από τη στιγμή που ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες του είναι και άτομα με αδυναμίες και ιδιαιτερότητες στην επικοινωνία. Έχοντας εντοπίσει την ανταπόκριση αυτή, έντονα ευαισθητοποιημένη, η αρμόδια ομάδα των Υπηρεσιών Πελατών του Οργανισμού που χειρίζεται το Cyta Forum, δρομολόγησε ήδη, ενημερωτικές παρουσιάσεις για τις ειδικές αυτές ομάδες του κοινού της Κύπρου.
 

Δειτε Επισης

Εμπλουτίζεται ο ψηφιακός βοηθός-24/7 εξυπηρέτηση και για θέματα δημόσιων συμβάσεων
Η Canyon παρουσιάζει το OnTag 1: Καινοτόμος ασύρματος ανιχνευτής αντικειμένων
Kyndryl People Readiness 2025 report: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Επικεφαλής Επιστήμονας φιλοξένησε τον COO της Tenstorrent Κιθ Ουίτεκ-Στόχος η ίδρυση γραφείου και η συμβολή στην ψηφιακή οικονομία
Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award