Cannes Lions: Οι υπόλοιποι νικητές των βραβείων
10:32 - 25 Ιουνίου 2013
Ολοκληρώθηκε η απονομή των βραβείων Cannes Lions 2013. Πέραν των νικητών που ανακοινώθηκαν μέχρι την Παρασκευή το πρωί σε προηγούμενο θέμα, άλλες έξι κατηγορίες βράβευσης πραγματοποιήθηκαν τις δύο τελευταίες μέρες της διοργάνωσης. Ιδού οι υπόλοιποι νικητές:
Grands Prix
Το βραβείο Titanium Grand Prix πήρε η καμπάνια της Unilever για το Dove, που δημιούργησε η Ogilvy Βραζιλίας. Το Integrated Grand Prix πήρε η καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.
Branded Content & Entertainment Lions
Το βραβείο απέσπασε ο διαφημιζόμενος Intel + Toshiba για το προϊόν Toshiba Laptop with Intel inside.
Direct Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.
Film Craft Lions
Το βραβείο απέσπασε η καμπάνια Meet the Superhumans του βρετανικού Channel 4.
Grand Prix For Good
Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF με την καμπάνια Worldwide Fund for Nature, δημιουργία της BBDO Γερμανίας, κέρδισε ένα από το Grand Prix For Good.
Film Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.