Powered by

Cannes Lions: Οι υπόλοιποι νικητές των βραβείων

Ολοκληρώθηκε η απονομή των βραβείων Cannes Lions 2013. Πέραν των νικητών που ανακοινώθηκαν μέχρι την Παρασκευή το πρωί σε προηγούμενο θέμα, άλλες έξι κατηγορίες βράβευσης πραγματοποιήθηκαν τις δύο τελευταίες μέρες της διοργάνωσης. Ιδού οι υπόλοιποι νικητές:

Grands Prix
Το βραβείο Titanium Grand Prix πήρε η καμπάνια της Unilever για το Dove, που δημιούργησε η Ogilvy Βραζιλίας. Το Integrated Grand Prix πήρε η καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Branded Content & Entertainment Lions
Το βραβείο απέσπασε ο διαφημιζόμενος Intel + Toshiba για το προϊόν Toshiba Laptop with Intel inside.

Direct Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Film Craft Lions
Το βραβείο απέσπασε η καμπάνια Meet the Superhumans του βρετανικού Channel 4.

Grand Prix For Good
Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF με την καμπάνια Worldwide Fund for Nature, δημιουργία της BBDO Γερμανίας, κέρδισε ένα από το Grand Prix For Good.

Film Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

 

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ