Powered by

Cannes Lions: Οι υπόλοιποι νικητές των βραβείων

Ολοκληρώθηκε η απονομή των βραβείων Cannes Lions 2013. Πέραν των νικητών που ανακοινώθηκαν μέχρι την Παρασκευή το πρωί σε προηγούμενο θέμα, άλλες έξι κατηγορίες βράβευσης πραγματοποιήθηκαν τις δύο τελευταίες μέρες της διοργάνωσης. Ιδού οι υπόλοιποι νικητές:

Grands Prix
Το βραβείο Titanium Grand Prix πήρε η καμπάνια της Unilever για το Dove, που δημιούργησε η Ogilvy Βραζιλίας. Το Integrated Grand Prix πήρε η καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Branded Content & Entertainment Lions
Το βραβείο απέσπασε ο διαφημιζόμενος Intel + Toshiba για το προϊόν Toshiba Laptop with Intel inside.

Direct Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Film Craft Lions
Το βραβείο απέσπασε η καμπάνια Meet the Superhumans του βρετανικού Channel 4.

Grand Prix For Good
Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF με την καμπάνια Worldwide Fund for Nature, δημιουργία της BBDO Γερμανίας, κέρδισε ένα από το Grand Prix For Good.

Film Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

 

Δειτε Επισης

Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά