ΦΕΔ: Κώδικας Δεοντολογίας Διαφημίσεων Αλκοολούχων Ποτών

Ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) και ο οργανισμός «Ποτό με Μέτρο» δημιούργησαν έναν Κώδικα Δεοντολογίας για διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών. Ο κώδικας αφορά στις διαφημίσεις όλων των οινοπνευματωδών ποτών -πλην της μπύρας για την οποία υπάρχει ξεχωριστό παράρτημα. Ο κώδικας περιλαμβάνει συνολικά 10 άρθρα και ουσιαστικός του στόχος είναι να βεβαιώσει ότι το περιεχόμενο των διαφημίσεων δεν οδηγεί με κανένα τρόπο σε ανεύθυνη ή/και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Ο οργανισμός «Ποτό με Μέτρο» δημιουργήθηκε το 2013 και αποτελεί πρωτοβουλία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αλκοολούχων Ποτών Κύπρου και του Συνδέσμου Οινοποιείων Κύπρου με στόχο την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Εκ μέρους του «Ποτό με Μέτρο», οι Βασίλης Πετρίδης και Αντώνης Χατζηπαύλου δήλωσαν:  «Η δημιουργία ενός κώδικα δεοντολογίας για τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών και η αυτορύθμιση του κλάδου σύμφωνα με τον κώδικα, ήταν ζητούμενο μας εδώ και αρκετό καιρό. Συμφωνήσαμε ότι θα ήταν μια από τις πρώτες δράσεις μας σαν «ΠμΜ» και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε υλοποιήσει τον κώδικα και να δεσμευόμαστε ότι οι διαφημίσεις μας θα πληρούν τους κανόνες του».

Δειτε Επισης

Εμπλουτίζεται ο ψηφιακός βοηθός-24/7 εξυπηρέτηση και για θέματα δημόσιων συμβάσεων
Η Canyon παρουσιάζει το OnTag 1: Καινοτόμος ασύρματος ανιχνευτής αντικειμένων
Kyndryl People Readiness 2025 report: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Επικεφαλής Επιστήμονας φιλοξένησε τον COO της Tenstorrent Κιθ Ουίτεκ-Στόχος η ίδρυση γραφείου και η συμβολή στην ψηφιακή οικονομία
Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award