Ρεκόρ από τους Black Sabbath με πάνω από ένα εκατ. αντίτυπα

Στην κορυφή των βρετανικών τσαρτ βρέθηκαν οι Black Sabbath έπειτα από 43 χρόνια με το νέο τους άλμπουμ «13». 
Πρόκειται για νέο ρεκόρ στην ιστορία της βρετανικής μουσικής σκηνής, το οποίο πώλησε πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα, καταρρίπτοντας το αντίστοιχο επίτευγμα του Ροντ Στιούαρτ που πήγε στο νούμερο ένα των τσαρτ τον προηγούμενο μήνα με το καινούργιο του άλμπουμ «Time» 37 χρόνια μετά την τελευταία του επιτυχία.
 
«Ο Ροντ, ο Έλτον Τζον και εμείς είμαστε διαφορετικοί κι έχουμε κάτι κοινό: Ξέρουμε καλά την τέχνη μας», δήλωσε ο Όζι Όζμπορν, τραγουδιστής των Black Sabbath. 
 
Πριν από 43 χρόνια, το χέβι μέταλ συγκρότημα είχε βρεθεί στην κορυφή για τελευταία φορά με το άλμπουμ «Paranoid». Στο «13» συμμετέχουν για πρώτη φορά έπειτα από 35 χρόνια τα ορίτζιναλ μέλη της μπάντας Όζι, Τόμι Αϊόμι και Γκίζερ Μπάτλερ σε παραγωγή του Ρικ Ρούμπιν.
 
«Είμαι σοκαρισμένος. Η επιτυχία αυτού του άλμπουμ με έχει εκπλήξει. Ποτέ πριν δεν ανέβηκε τόσο γρήγορα δίσκος μας στην κορυφή», πρόσθεσε ο Όζμπορν. «Αν δεν κάνουμε άλλο άλμπουμ, θα είμαι ήσυχος γνωρίζοντας ότι τελειώσαμε την πορεία μας με τον καλύτερο τρόπο», σημείωσε.
 
Το νέο τους άλμπουμ πούλησε 13.000 περισσότερα αντίτυπα από ότι το καινούργιο άλμπουμ του Λίαμ Γκάλαχερ με το συγκρότημά του Beady Eye.
 
Πηγή: www.tanea.gr
 

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας