Powered by

Ηνωμένο Βασίλειο: «Πέταξαν» στα £17 δις οι διαφημίσεις


Στα £17 δις ανήλθαν πέρσι οι διαφημιστικές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, για πρώτη φορά μετά την ύφεση και αγγίζοντας τα επίπεδα του 2007, σύμφωνα με το τριμηνιαίο Expenditure Report του Advertising Association and Warc’s.
Οι δαπάνες αυξάνονταν 2,3% χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας τα £17.2 δις το 2012. Η σχετική αναφορά προβλέπει, μάλιστα, αύξηση 2,7% φέτος και 5% το 2014. Σημειώνεται ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ανήλθαν, περίπου, σε £10 δις, αλλά μόνο £623 εκ εξ αυτών επενδύθηκαν σε διαδικτυακές μορφές παραδοσιακών Μέσων.
 


ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟ 2012

Μέσο Δαπάνη (£ εκατ.) % αύξησης
από το 2011
Διαδίκτυο 5,416 13.2
Διαδίκτυο (pure-play) 4,793 12.9
Τηλεόραση 4,480 0.4
Εθνικά ΜΜΕ 1,533 -6.0
Περιοδικά 1,101 -9.4
Δημόσια 970 9.5
Ραδιόφωνο 553 3.8
Κινηματογράφος 213 25.6
Συνολική Δαπάνη 17,172 2.3

ΠΗΓΗ: Campaign

Δειτε Επισης

Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Πάουελ: Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μετά τη μεγάλη περικοπή επιτοκίων
Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ-Η Βουλή δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό για έξι μήνες
Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης μετά από τέσσερα χρόνια
Η Tupperware ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης-Εδώ και χρόνια η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί
Σταθερός ο πληθωρισμός στη Βρετανία-Στο 2,2% τον Αύγουστο