Ηνωμένο Βασίλειο: «Πέταξαν» στα £17 δις οι διαφημίσεις
13:52 - 18 Ιουνίου 2013
Στα £17 δις ανήλθαν πέρσι οι διαφημιστικές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, για πρώτη φορά μετά την ύφεση και αγγίζοντας τα επίπεδα του 2007, σύμφωνα με το τριμηνιαίο Expenditure Report του Advertising Association and Warc’s.
Οι δαπάνες αυξάνονταν 2,3% χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας τα £17.2 δις το 2012. Η σχετική αναφορά προβλέπει, μάλιστα, αύξηση 2,7% φέτος και 5% το 2014. Σημειώνεται ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ανήλθαν, περίπου, σε £10 δις, αλλά μόνο £623 εκ εξ αυτών επενδύθηκαν σε διαδικτυακές μορφές παραδοσιακών Μέσων.
ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟ 2012
Μέσο | Δαπάνη (£ εκατ.) | % αύξησης από το 2011 |
Διαδίκτυο | 5,416 | 13.2 |
Διαδίκτυο (pure-play) | 4,793 | 12.9 |
Τηλεόραση | 4,480 | 0.4 |
Εθνικά ΜΜΕ | 1,533 | -6.0 |
Περιοδικά | 1,101 | -9.4 |
Δημόσια | 970 | 9.5 |
Ραδιόφωνο | 553 | 3.8 |
Κινηματογράφος | 213 | 25.6 |
Συνολική Δαπάνη | 17,172 | 2.3 |
ΠΗΓΗ: Campaign