Powered by

Ηνωμένο Βασίλειο: «Πέταξαν» στα £17 δις οι διαφημίσεις


Στα £17 δις ανήλθαν πέρσι οι διαφημιστικές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, για πρώτη φορά μετά την ύφεση και αγγίζοντας τα επίπεδα του 2007, σύμφωνα με το τριμηνιαίο Expenditure Report του Advertising Association and Warc’s.
Οι δαπάνες αυξάνονταν 2,3% χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας τα £17.2 δις το 2012. Η σχετική αναφορά προβλέπει, μάλιστα, αύξηση 2,7% φέτος και 5% το 2014. Σημειώνεται ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ανήλθαν, περίπου, σε £10 δις, αλλά μόνο £623 εκ εξ αυτών επενδύθηκαν σε διαδικτυακές μορφές παραδοσιακών Μέσων.
 


ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟ 2012

Μέσο Δαπάνη (£ εκατ.) % αύξησης
από το 2011
Διαδίκτυο 5,416 13.2
Διαδίκτυο (pure-play) 4,793 12.9
Τηλεόραση 4,480 0.4
Εθνικά ΜΜΕ 1,533 -6.0
Περιοδικά 1,101 -9.4
Δημόσια 970 9.5
Ραδιόφωνο 553 3.8
Κινηματογράφος 213 25.6
Συνολική Δαπάνη 17,172 2.3

ΠΗΓΗ: Campaign

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ