Powered by

Ηνωμένο Βασίλειο: «Πέταξαν» στα £17 δις οι διαφημίσεις


Στα £17 δις ανήλθαν πέρσι οι διαφημιστικές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, για πρώτη φορά μετά την ύφεση και αγγίζοντας τα επίπεδα του 2007, σύμφωνα με το τριμηνιαίο Expenditure Report του Advertising Association and Warc’s.
Οι δαπάνες αυξάνονταν 2,3% χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας τα £17.2 δις το 2012. Η σχετική αναφορά προβλέπει, μάλιστα, αύξηση 2,7% φέτος και 5% το 2014. Σημειώνεται ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ανήλθαν, περίπου, σε £10 δις, αλλά μόνο £623 εκ εξ αυτών επενδύθηκαν σε διαδικτυακές μορφές παραδοσιακών Μέσων.
 


ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟ 2012

Μέσο Δαπάνη (£ εκατ.) % αύξησης
από το 2011
Διαδίκτυο 5,416 13.2
Διαδίκτυο (pure-play) 4,793 12.9
Τηλεόραση 4,480 0.4
Εθνικά ΜΜΕ 1,533 -6.0
Περιοδικά 1,101 -9.4
Δημόσια 970 9.5
Ραδιόφωνο 553 3.8
Κινηματογράφος 213 25.6
Συνολική Δαπάνη 17,172 2.3

ΠΗΓΗ: Campaign

Δειτε Επισης

Μείωσε το βασικό επιτόκιο κατά 200 μονάδες βάσης στο 18% η Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας
Ξεκινά η bull market για το ασήμι-Μπορεί αυτό το ράλι να σπάσει κάθε ρεκόρ;
Τραμπ: Η συμφωνία με την Ε.Ε. θα είναι η μεγαλύτερη απ’ όλες-Την Κυριακή η συνάντηση με Φον ντερ Λάιεν
Πάουελ: Το ενδεχόμενο απομάκρυνσης του και τα σενάρια των αγορών
Γερμανία: Αύξηση 11% στην παραοικονομία-Ποιοι είναι οι λόγοι
Πάνω από 4 στους 10 Αμερικανούς βλέπουν μείωση στο πραγματικό τους εισόδημα
UBS: Πώς η συμφωνία του Τραμπ με την Ιαπωνία ξεκαθαρίζει το εμπορικό τοπίο
Σε υψηλό έντεκα μηνών η ανάπτυξη των επιχειρήσεων της Ευρωζώνης τον Ιούλιο
Τραμπ: Δασμοί 15%-50% για χώρες χωρίς εμπορικές συμφωνίες με τις ΗΠΑ… Τι λέει για την Ε.Ε.
Deutsche Bank: Άλμα κερδών το δεύτερο τρίμηνο του 2025-Άγγιξαν τα 1,5 δις ευρώ