Apivita: Δυναμική επέκταση με εξαγωγές

Νέες επενδύσεις όσον αφορά την προβολή της γκάμας προιόντων και έμφαση στις εξαγωγές δίνει το 2013, η ελληνική εταιρεία παραγωγής φυσικών καλλυντικών Apivita.

Έχοντας προσφάτως ολοκληρώσει τη δημιουργία του νέου πρότυπου εργοστασίου παραγωγής της, η εταιρεία έχει πλήρως μετεγκατασταθεί στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Το νέο εργοστάσιο και οι κτιριακές εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 7.000 τ.μ. χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε θέματα ενέργειας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αποτελώντας ένα από τα πρώτα οικολογικά βιοκλιματικά κτίρια παραγωγής στην Ελλάδα.

Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί έως το τέλος του 2013 την αναβάθμιση της εμπορικής της παρουσίας με την επέκταση του υφιστάμενου χώρου που διαθέτει στο Κολωνάκι, δημιουργώντας το πρώτο ολοκληρωμένο σημείο προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, σε έκταση 650 τ.μ.

Πέρα από την εσωτερική αγορά και την ενίσχυση της παρουσίας της στο κανάλι του φαρμακείου, η εταιρεία επικεντρώνεται στην αύξηση των εξαγωγών της και στην ανάπτυξη των τοπικών θυγατρικών της σε ΗΠΑ και Ισπανία.

Τα προϊόντα της Apivita διεθνώς εξάγονται σε 14 χώρες (Αυστραλία, Βέλγιο, Κύπρο, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Κροατία, Βρετανία και ΗΠΑ). Διαθέτει τα προϊόντα της τόσο στην αγορά του φαρμακείου όσο και στην παραδοσιακή λιανική, με flagship stores, καταστήματα και παρουσία μέσα σε μεγάλα πολυκαταστήματα (shops in shop).

Ήδη λειτουργούν 10 καταστήματα σε Hong Kong, 9 στην Ιαπωνία και δύο στην Σιγκαπούρη στην οποία η Apivita εισήλθε πρόσφατα. Από τον περασμένο Ιούνιο, η εταιρεία αποτελεί ένα από τα brand που η βρετανική αλυσίδα Marks and Spencer επέλεξε να συνεργαστεί προκειμένου να δημιουργήσει ειδικό τμήμα με φυσικά καλλυντικά υψηλής ποιότητας. Γενικότερα η Μεγάλη Βρετανία, αποτελεί πολλά υποσχόμενη αγορά, με τη διάθεση των προϊόντων να γίνεται ήδη σε 50 καταστήματα, ενώ το 2013 θα γίνεται σε περισσότερα από 120.

Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το 2012 ο κύκλος εργασιών της στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα €28,5 εκ. ενώ η θυγατρική της στην Ισπανία, από €1,8 εκ. πωλήσεις, έφθασε στα €3,35 εκ. πέρυσι. Οι εξαγωγές της εκτός από αυτές της Ισπανίας και των ΗΠΑ, από €2,7 εκ. έφθασαν τα €5,3 εκ. το 2012.
 

Πηγη:euro2day.gr

Δειτε Επισης

Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου