Apivita: Δυναμική επέκταση με εξαγωγές

Νέες επενδύσεις όσον αφορά την προβολή της γκάμας προιόντων και έμφαση στις εξαγωγές δίνει το 2013, η ελληνική εταιρεία παραγωγής φυσικών καλλυντικών Apivita.

Έχοντας προσφάτως ολοκληρώσει τη δημιουργία του νέου πρότυπου εργοστασίου παραγωγής της, η εταιρεία έχει πλήρως μετεγκατασταθεί στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Το νέο εργοστάσιο και οι κτιριακές εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 7.000 τ.μ. χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε θέματα ενέργειας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αποτελώντας ένα από τα πρώτα οικολογικά βιοκλιματικά κτίρια παραγωγής στην Ελλάδα.

Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί έως το τέλος του 2013 την αναβάθμιση της εμπορικής της παρουσίας με την επέκταση του υφιστάμενου χώρου που διαθέτει στο Κολωνάκι, δημιουργώντας το πρώτο ολοκληρωμένο σημείο προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, σε έκταση 650 τ.μ.

Πέρα από την εσωτερική αγορά και την ενίσχυση της παρουσίας της στο κανάλι του φαρμακείου, η εταιρεία επικεντρώνεται στην αύξηση των εξαγωγών της και στην ανάπτυξη των τοπικών θυγατρικών της σε ΗΠΑ και Ισπανία.

Τα προϊόντα της Apivita διεθνώς εξάγονται σε 14 χώρες (Αυστραλία, Βέλγιο, Κύπρο, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Κροατία, Βρετανία και ΗΠΑ). Διαθέτει τα προϊόντα της τόσο στην αγορά του φαρμακείου όσο και στην παραδοσιακή λιανική, με flagship stores, καταστήματα και παρουσία μέσα σε μεγάλα πολυκαταστήματα (shops in shop).

Ήδη λειτουργούν 10 καταστήματα σε Hong Kong, 9 στην Ιαπωνία και δύο στην Σιγκαπούρη στην οποία η Apivita εισήλθε πρόσφατα. Από τον περασμένο Ιούνιο, η εταιρεία αποτελεί ένα από τα brand που η βρετανική αλυσίδα Marks and Spencer επέλεξε να συνεργαστεί προκειμένου να δημιουργήσει ειδικό τμήμα με φυσικά καλλυντικά υψηλής ποιότητας. Γενικότερα η Μεγάλη Βρετανία, αποτελεί πολλά υποσχόμενη αγορά, με τη διάθεση των προϊόντων να γίνεται ήδη σε 50 καταστήματα, ενώ το 2013 θα γίνεται σε περισσότερα από 120.

Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το 2012 ο κύκλος εργασιών της στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα €28,5 εκ. ενώ η θυγατρική της στην Ισπανία, από €1,8 εκ. πωλήσεις, έφθασε στα €3,35 εκ. πέρυσι. Οι εξαγωγές της εκτός από αυτές της Ισπανίας και των ΗΠΑ, από €2,7 εκ. έφθασαν τα €5,3 εκ. το 2012.
 

Πηγη:euro2day.gr

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία