Hadassah: Εξυπηρέτηση ασθενών με… smartphone application
12:12 - 12 Ιουνίου 2013
Σε νέα εποχή, με τη δημιουργία μιας εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smartphone), μπήκε από τον Μάιο του 2013, η εξυπηρέτηση των ασθενών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Hadassah της Ιερουσαλήμ.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή αυτή οι ασθενείς μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πολλές υπηρεσίες του Hadassah, όπως το να κλείσουν ραντεβού με γιατρό, να έχουν υπενθυμίσεις για τα ραντεβού τους, να παραλάβουν τα αποτελέσματα αναλύσεων και άλλων εξετάσεών τους ή απλώς για να βρουν οδηγίες για τη διαδρομή προς το νοσοκομείο. Η εφαρμογή παρέχει ακόμα και τη δυνατότητα σε εγκύους που νιώθουν ότι πλησιάζει η ώρα για να γεννήσουν να κάνουν την εγγραφή τους, καθώς βρίσκονται στο δρόμο για το νοσοκομείο.
Αυτή δεν είναι η πρώτη εφαρμογή για έξυπνα τηλέφωνα του Hadassah, η πρώτη ήταν απλώς ένας ενημερωτικός μηχανισμός για την ιστορία και τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου. Τώρα βρίσκεται σε διαδικασία δημιουργίας η αγγλική έκδοση της νέας εφαρμογής, ενώ μελετούνται άλλες υπηρεσίες που μέσω των έξυπνων κινητών θα μπορούσαν να κάνουν ακόμα πιο απλή την εξυπηρέτηση των ασθενών. Για όλες αυτές τις λύσεις το Hadassah έχει ειδικό τμήμα Συστημάτων Πληροφορικής.
Η νέα εφαρμογή παρέχεται δωρεάν για όλα τα είδη έξυπνων τηλεφώνων από τις σελίδες παροχής της κάθε εταιρείας (Google Play και App Store).