Pernod Ricard: Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στις έγκυες

Η νέα προσπάθεια της Pernod Ricard αγγίζει τη χρήση του σήματος για τις έγκυες γυναίκες, με σκοπό να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
 
Η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων ποτών, με την αναγραφή στις φιάλες της, προειδοποιεί για την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πρόκειται για ένα λογότυπο που θα παροτρύνει τις έγκυες γυναίκες να μην πίνουν  και θα τοποθετείται πάνω στις φιάλες των εμπορικών σημάτων των ποτών όπως, Chivas Regal, Absolut και Malibu. 
 
Η επέκταση του προαιρετικού συστήματος επισήμανσης έχει ως στόχο να τονίσει «απερίφραστα» στις έγκυες γυναίκες τους κινδύνους της κατανάλωσης οινοπνεύματος.
Αυτή η καμπάνια θα υποστηριχθεί από δημόσιες διασκέψεις, φυλλάδια και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν και άλλες υποχρεώσεις της εταιρείας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης πίεσης από την κυβέρνηση στους παρασκευαστές ποτών για τη συγκεκριμένη προειδοποίηση. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία