Pernod Ricard: Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στις έγκυες

Η νέα προσπάθεια της Pernod Ricard αγγίζει τη χρήση του σήματος για τις έγκυες γυναίκες, με σκοπό να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
 
Η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων ποτών, με την αναγραφή στις φιάλες της, προειδοποιεί για την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πρόκειται για ένα λογότυπο που θα παροτρύνει τις έγκυες γυναίκες να μην πίνουν  και θα τοποθετείται πάνω στις φιάλες των εμπορικών σημάτων των ποτών όπως, Chivas Regal, Absolut και Malibu. 
 
Η επέκταση του προαιρετικού συστήματος επισήμανσης έχει ως στόχο να τονίσει «απερίφραστα» στις έγκυες γυναίκες τους κινδύνους της κατανάλωσης οινοπνεύματος.
Αυτή η καμπάνια θα υποστηριχθεί από δημόσιες διασκέψεις, φυλλάδια και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν και άλλες υποχρεώσεις της εταιρείας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης πίεσης από την κυβέρνηση στους παρασκευαστές ποτών για τη συγκεκριμένη προειδοποίηση. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus