Pernod Ricard: Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στις έγκυες
11:12 - 11 Ιουνίου 2013
Η νέα προσπάθεια της Pernod Ricard αγγίζει τη χρήση του σήματος για τις έγκυες γυναίκες, με σκοπό να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
Η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων ποτών, με την αναγραφή στις φιάλες της, προειδοποιεί για την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πρόκειται για ένα λογότυπο που θα παροτρύνει τις έγκυες γυναίκες να μην πίνουν και θα τοποθετείται πάνω στις φιάλες των εμπορικών σημάτων των ποτών όπως, Chivas Regal, Absolut και Malibu.
Η επέκταση του προαιρετικού συστήματος επισήμανσης έχει ως στόχο να τονίσει «απερίφραστα» στις έγκυες γυναίκες τους κινδύνους της κατανάλωσης οινοπνεύματος.
Αυτή η καμπάνια θα υποστηριχθεί από δημόσιες διασκέψεις, φυλλάδια και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν και άλλες υποχρεώσεις της εταιρείας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης πίεσης από την κυβέρνηση στους παρασκευαστές ποτών για τη συγκεκριμένη προειδοποίηση.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk