Δεν θέλει αυτοκίνητο μούχτιν!

Πάντα ήμουν της άποψης ότι το καλό πρέπει να λέγεται. Όταν ζούμε, μάλιστα, σε εποχές δύσκολες πρέπει και να τονίζεται. Περίπτωση τέτοια αποτελεί το παράδειγμα του Αντώνη Κουταλιανού, που μόλις σήμερα έμαθα από δημοσίευμα πως αν και είχε το προνόμιο χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, από τη στιγμή που ανέλαβε διευθυντής του γραφείου του Προέδρου της Βουλής, επέστρεψε τα κλειδιά του καινούργιου οχήματος που του παραχωρήθηκε. Προτίμησε να διακινείται με το δικό του.

Αν δεχόταν το υπηρεσιακό, θα είχε το δικαίωμα να το χρησιμοποιεί καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου και της εβδομάδας με πληρωμένα τα καύσιμα και τα έξοδα συντήρησης. Δεν το έκανε. Κι αυτό αξίζει, θεωρούμε, μιας ελάχιστης αναφοράς για σκοπούς προβληματισμού, αλλά και παραδειγματισμού.

Πόσα να εξοικονόμησε, άραγε, το κράτος από την απόφασή του αυτή, πώς την αξιοποίησε και ποια «τρύπα» έκλεισε, σε μια εποχή που και… η πιο μικρή εισφορά είναι μεγάλη;

ΜΑΡΙΑ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ
 

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;