powered by

Trust Insurance Cyprus: Επέλεξε τη λύση SAP® CRM

 

Η SAP και ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της AMS-Advanced Management Solutions Ltd ανακοίνωσαν τη συμφωνία για υλοποίηση της λύσης SAP CRM for Insurance στην εταιρεία Trust Insurance Cyprus μέλος του Ομίλου-Nest InvestmentsHoldings (Cyprus) Limited. 
 
Το Διοικητικό Συμβούλιο επέλεξε τη λύση SAP CRM for Insurance επιδιώκοντας την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών της εταιρείας για ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Στόχος της λύσης SAP είναι η ενοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών που αφορούν όλο τον κύκλο εξυπηρέτησης του πελάτη πετυχαίνοντας έτσι όχι μόνο αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών, αλλά και μείωση του κόστους.
Την υλοποίηση του έργου έχει αναλάβει η εταιρεία AMS-Advanced Management Solutions Ltd με εξειδίκευση τόσο στις λύσεις SAP® Business All-in-One και SAP® Business Objects™ Business Intelligence (BI) όσο και στον τομέα των ασφαλιστικών εταιρειών, αφού το χαρτοφυλάκιο των πελατών της συμπεριλαμβάνει επιπλέον καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου.
 
Η Trust Insurance Cyprus , αποτελεί ένα σύγχρονο και δυναμικό οργανισμό που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Στόχος της να προσθέτει περισσότερη αξία στα χρήματα του πελάτη (Best Value for Money) προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα στο ίδιο κόστος. Το όραμα της εταιρείας ως «Ηγετική Παρουσία Mέσα από Kαινοτόμες Iδέες και Άριστη Εξυπηρέτηση» αγκαλιάζεται από τις αξίες της, οι οποίες καθορίζονται από ανθρώπους που χαρακτηρίζονται από αξιοπιστία, υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και συνέπεια.
 
H SAP, με περισσότερους από 700 πελάτες στον ασφαλιστικό κλάδο παγκοσμίως,  παρέχει έναν πλήρη χάρτη λύσεων, με τον οποίο καλύπτει το σύνολο των αναγκών μιας σύγχρονης ασφαλιστικής εταιρείας. Η λύση SAP CRM for Insurance δίνει στις ασφαλιστικές εταιρείες τα εργαλεία που χρειάζονται για να επιταχύνουν τις πωλήσεις και να βελτιώσουν τα επίπεδα και τον χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
 
Με αυτήν την ολοκληρωμένη λύση οι ασφαλιστές είναι σε θέση να ετοιμάσουν με ακρίβεια λεπτομερείς αναφορές πωλήσεων, να αποκτήσουν γρήγορα, άμεσα και σε πραγματικό χρόνο πλήρη εικόνα των δεδομένων του πελάτη και να παρέχουν αποδοτικά και σε βάθος υποστήριξη και εξυπηρέτηση στους πελάτες τους. Επιπλέον, η λύση βοηθά τις ασφαλιστικές εταιρείες να: 
 
• Συμμορφώνονται με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες νομικές απαιτήσεις που διέπουν τον ασφαλιστικό τομέα.
• Καθορίζουν και ανταποκρίνονται ανάλογα στις συγκεκριμένες ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα εργαλεία. 
• Παρακολουθούν και να βελτιώνουν τις αποδόσεις των ασφαλιστών τους.
• Έχουν πρόσβαση σε λεπτομερείς εκθέσεις και αναφορές σε πραγματικό χρόνο ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των εσωτερικών τους διαδικασιών.
 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College