Coca- Cola: Αφιερωμένη στο όνομά σου

Η καμπάνια «Μοιράσου μια Coca-Cola» ξεκινάει φέτος το καλοκαίρι και όπως φαίνεται το θέμα γίνεται «προσωπικό».  
Οι συσκευασίες Coca-Cola θα αποχωριστούν για λίγο το διάσημο ογότυπο της μάρκας, προκειμένου να φιλοξενήσουν τα 150 πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα. Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη.

«Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπάνε, δείχνοντάς μας πως το να μοιράζεσαι είναι ένας λόγος για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Οι συσκευασίες με τα ονόματα αναμένεται να μας συναρπάσουν αυτό το καλοκαίρι, πυροδοτώντας συζητήσεις και αποτελώντας προϊόντα που τόσο οι έφηβοι, όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, θα δεχτούν με ενθουσιασμό», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Στην Κύπρο, οι συσκευασίες φιλοξενούν όχι μόνο τα πιο δημοφιλή ονόματα, αλλά και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά που θα φιγουράρουν αντί του λογοτύπου της    Coca-Cola.

Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε ένα καλοκαιρινό παιχνίδι! «Αυτή η ενέργεια γίνεται από την Coca-Cola όχι μόνο για σκορπίσει χαρά και αισιοδοξία, αλλά και για να τιμήσει τους καταναλωτές, που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»