Coca- Cola: Αφιερωμένη στο όνομά σου

Η καμπάνια «Μοιράσου μια Coca-Cola» ξεκινάει φέτος το καλοκαίρι και όπως φαίνεται το θέμα γίνεται «προσωπικό».  
Οι συσκευασίες Coca-Cola θα αποχωριστούν για λίγο το διάσημο ογότυπο της μάρκας, προκειμένου να φιλοξενήσουν τα 150 πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα. Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη.

«Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπάνε, δείχνοντάς μας πως το να μοιράζεσαι είναι ένας λόγος για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Οι συσκευασίες με τα ονόματα αναμένεται να μας συναρπάσουν αυτό το καλοκαίρι, πυροδοτώντας συζητήσεις και αποτελώντας προϊόντα που τόσο οι έφηβοι, όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, θα δεχτούν με ενθουσιασμό», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Στην Κύπρο, οι συσκευασίες φιλοξενούν όχι μόνο τα πιο δημοφιλή ονόματα, αλλά και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά που θα φιγουράρουν αντί του λογοτύπου της    Coca-Cola.

Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε ένα καλοκαιρινό παιχνίδι! «Αυτή η ενέργεια γίνεται από την Coca-Cola όχι μόνο για σκορπίσει χαρά και αισιοδοξία, αλλά και για να τιμήσει τους καταναλωτές, που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus