Coca- Cola: Αφιερωμένη στο όνομά σου

Η καμπάνια «Μοιράσου μια Coca-Cola» ξεκινάει φέτος το καλοκαίρι και όπως φαίνεται το θέμα γίνεται «προσωπικό».  
Οι συσκευασίες Coca-Cola θα αποχωριστούν για λίγο το διάσημο ογότυπο της μάρκας, προκειμένου να φιλοξενήσουν τα 150 πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα. Η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη «προσωποποιημένη» καμπάνια προϊόντος στον κόσμο, με πάνω από μισό δισεκατομμύριο μπουκάλια και κουτάκια Coca-Cola, Coca-Cola light και Coca-Cola Zero να κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη.

«Η καμπάνια έχει σκοπό να εμπνεύσει τους καταναλωτές να μοιραστούν στιγμές απόλαυσης με τους ανθρώπους που αγαπάνε, δείχνοντάς μας πως το να μοιράζεσαι είναι ένας λόγος για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Οι συσκευασίες με τα ονόματα αναμένεται να μας συναρπάσουν αυτό το καλοκαίρι, πυροδοτώντας συζητήσεις και αποτελώντας προϊόντα που τόσο οι έφηβοι, όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, θα δεχτούν με ενθουσιασμό», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Στην Κύπρο, οι συσκευασίες φιλοξενούν όχι μόνο τα πιο δημοφιλή ονόματα, αλλά και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά που θα φιγουράρουν αντί του λογοτύπου της    Coca-Cola.

Η καμπάνια θα υποστηριχθεί από έντυπη και digital επικοινωνία, καθώς και experiential events, με σκοπό να μετατρέψει τις συσκευασίες Coca-Cola με ονόματα σε ένα καλοκαιρινό παιχνίδι! «Αυτή η ενέργεια γίνεται από την Coca-Cola όχι μόνο για σκορπίσει χαρά και αισιοδοξία, αλλά και για να τιμήσει τους καταναλωτές, που τόσα χρόνια την επιλέγουν σταθερά ως το Νούμερο 1 αναψυκτικό», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία