DCTA: Τέσσερις καπνοβιομηχανίες κατά των φόρων κατανάλωσης

 

Συνεργασία για την καταπολέμηση της παράνομης διακίνησης καταναλωτικών αγαθών που υπόκεινται σε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, όπως ο καπνός και το αλκοόλ, ανακοίνωσαν οι τέσσερις μεγαλύτερες καπνοβιομηχανίες παγκοσμίως. 
 
Πρόκειται για τις εταιρείες British American Tobacco, Imperial Tobacco Group, Japan Tobacco International και Philip Morris International , οι οποίες δημιούργησαν την Digital Coding & Tracking Association (DCTA - Ένωση Ψηφιακής Κωδικοποίησης και Εντοπισμού), που συγκροτήθηκε για την προώθηση διεθνών προτύπων και ψηφιακών τεχνολογιών. Στόχος της Ένωσης είναι να συνδράμει με τις κυβερνήσεις στην καταπολέμηση των λαθραίων και παραποιημένων προϊόντων και της φοροδιαφυγής.
 
Η DCTA αξιοποιεί τη συλλογική τεχνογνωσία του κλάδου όσον αφορά τη διασφάλιση των διεθνών εφοδιαστικών αλυσίδων και την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών για τη διάκριση των γνήσιων προϊόντων από τα παραποιημένα.
Η εξάλειψη του παράνομου εμπορίου τσιγάρων και οινοπνευματωδών ποτών απαιτεί διεθνή συνεργασία και εξυπνότερα εργαλεία που θα βοηθήσουν τα στελέχη των Τελωνείων και των φορολογικών Αρχών να αντιμετωπίσουν τους εγκληματίες που επιδίδονται σε αυτές τις  δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτό, η DCTA προσφέρει μια δοκιμασμένη, ασφαλή και οικονομικά αποδοτική λύση, με βάση την τεχνολογία Codentify®.
 
Το Codentify® εισέρχεται στην ψηφιακή εποχή, προσφέροντας γρήγορη και εύκολη πρόσβαση μέσω κινητού τηλεφώνου σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται οι κυβερνήσεις για την προστασία των φορολογικών εσόδων, την επαλήθευση της νομιμότητας των μεταφορών και την εκπλήρωση των διεθνών κανονιστικών απαιτήσεων, μεταξύ άλλων του πρωτοκόλλου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού.
 
Όπως τόνισε ο κ. Pat Heneghan, εκπρόσωπος της DCTA, οι νόμιμες εφοδιαστικές αλυσίδες σήμερα είναι παγκόσμιες, περίπλοκες και περιλαμβάνουν πολλά εμπλεκόμενα μέρη. «Όταν μάλιστα, συνδυάζονται με την εφευρετικότητα των εγκληματιών και τρομοκρατών που διακινούν παράνομα προϊόντα, τότε οι κυβερνήσεις των χωρών πρέπει να κάνουν χρήση των πλέον προηγμένων τεχνολογιών για να διασφαλίσουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες και να σημειώσουν πραγματική πρόοδο στην αντιμετώπιση αυτού του επικίνδυνου και διογκούμενου προβλήματος», σημείωσε. Και πρόσθεσε: «Καθώς οι κυβερνήσεις αναζητούν τρόπους για τη διασφάλιση των φορολογικών εσόδων εν καιρώ λιτότητας και την καταπολέμηση των εγκληματιών που πλουτίζουν από τη μαύρη αγορά, είμαστε βέβαιοι ότι η DCTA μπορεί να παράσχει τις τεχνολογίες και την εξειδίκευση που απαιτείται για να υπάρξει πραγματικό αποτέλεσμα».
 
Η Digital Coding & Tracking Association (DCTA) προάγει τεχνικά πρότυπα και ψηφιακές λύσεις, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τη διασφάλιση των εφοδιαστικών αλυσίδων ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών που υπόκεινται σε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, όπως ο καπνός και το αλκοόλ. Στόχος της είναι να παράσχει σε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς - από τα Υπουργεία Οικονομικών και τα Τελωνεία μέχρι τους εμπόρους και τους καταναλωτές - τα εργαλεία, τις πληροφορίες και τις ικανότητες που απαιτούνται για να αντιμετωπιστεί πραγματικά το παράνομο εμπόριο.
 
Σύμφωνα με μια ανεξάρτητη έρευνα, εκτιμάται ότι περίπου 12% της παγκόσμιας αγοράς τσιγάρων είναι παράνομο, ποσοστό που ισοδυναμεί με περίπου 660 δισ. τσιγάρα το χρόνο, που κοστίζουν περισσότερα από 40 δισ. δολάρια ΗΠΑ ετησίως σε διαφυγόντα φορολογικά έσοδα. Το παράνομο εμπόριο οινοπνευματωδών ποτών είναι επίσης, σημαντικό, καθώς ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά ότι περίπου 30% του συνολικού αλκοόλ που καταναλώνεται παγκοσμίως παράγεται παράνομα ή είναι «μη καταγεγραμμένο». 
 
 

Δειτε Επισης

Κλέβει τις εντυπώσεις το νέο Jumbo στη Λευκωσία-Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πολυκαταστήματος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Σε ποια προϊόντα αυξήθηκαν οι τιμές και σε ποια μειώθηκαν
Collect and Benefit: Τα METRO φέρνουν στην κουζίνα σας την πολυπόθητη ιταλική σειρά «Cuccina Italiana» της Bugatti
Mamas & Papas: Το βρετανικό brand που φέρνει στην Κύπρο ο όμιλος Voici La Mode
Ολική αποκατάσταση της ψευδοροφής και κανονικά το Superhome Center DIY στην Πάφο
Τι ώθησε προς τα πάνω τον κύκλο εργασιών της CTC και γιατί περιμένει βελτιωμένα αποτελέσματα το 2024
Χαλλούμι: Δεν βγαίνουν οι αριθμοί για την ποσόστωση με αιγοπρόβειο-Διατάγματα που οδηγούν σε μείωση παραγωγής
Μάριος Λουκαΐδης: Μονόδρομος οι εξαγορές στο λιανεμπόριο-Πώς θα κινηθούν οι τρεις μεγάλοι παίκτες της αγοράς
«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut
Σε χαμηλό δύο ετών οι πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη