Powered by

Coca Cola Hellas: Προγράμματα αθλητισμού στην SponsorValue

Σε ανάθεση στην εταιρεία χορηγικών μελετών SponsorValue Hellas, προχώρησε η Coca Cola Hellas. Σκοπός της συνεργασίας είναι η μέτρηση αποδοτικότητας του συνόλου των χορηγικών προγραμμάτων της Coca Cola Hellas στον χώρο του αθλητισμού.

Η μέτρηση των χορηγικών αποδόσεων αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη των live αγώνων, των highlights, όπως αυτά προβάλλονται στις αθλητικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων, καθώς επίσης και στα δημοσιεύματα στον Τύπο και το Internet.

Όπως δήλωσε ο CEO της SponsorValue, Γιώργος Διαμαντόπουλος, «είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία μας η ανάθεση ενός τόσο σημαντικού project από μια εταιρεία με τεράστια παράδοση στο χώρο του αθλητικού marketing».

Στόχος της SponsorValue είναι επίσης η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, όπως επισημάνσεις αδυναμιών στην χορηγική παρουσία, προτάσεις και βελτιωτικές ενέργειες.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται
Οι ελληνικοί προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση απευθείας ξενοδοχειακών προκρατήσεων το 2025
Στο 8,6% υποχώρησε η ανεργία στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο
«Επί ποδός» οι μεγάλοι της πληροφορικής στην Ελλάδα για νέα deals–Οι εξαγορές των μικρών
Συμφωνία πέντε αστέρων Invel-Prodea-Accor με…άρωμα Ιταλίας
Στα 880 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός στην Ελλάδα-Από πότε ισχύει η αύξηση