Powered by

Coca Cola Hellas: Προγράμματα αθλητισμού στην SponsorValue

Σε ανάθεση στην εταιρεία χορηγικών μελετών SponsorValue Hellas, προχώρησε η Coca Cola Hellas. Σκοπός της συνεργασίας είναι η μέτρηση αποδοτικότητας του συνόλου των χορηγικών προγραμμάτων της Coca Cola Hellas στον χώρο του αθλητισμού.

Η μέτρηση των χορηγικών αποδόσεων αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη των live αγώνων, των highlights, όπως αυτά προβάλλονται στις αθλητικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων, καθώς επίσης και στα δημοσιεύματα στον Τύπο και το Internet.

Όπως δήλωσε ο CEO της SponsorValue, Γιώργος Διαμαντόπουλος, «είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία μας η ανάθεση ενός τόσο σημαντικού project από μια εταιρεία με τεράστια παράδοση στο χώρο του αθλητικού marketing».

Στόχος της SponsorValue είναι επίσης η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, όπως επισημάνσεις αδυναμιών στην χορηγική παρουσία, προτάσεις και βελτιωτικές ενέργειες.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα πετυχαίνει πρωτογενή πλεονάσματα 2,1% του ΑΕΠ έως το 2029
Scope: Οι θετικές προοπτικές της Ελλάδας στηρίζονται από τη μείωση του χρέους
Από τις φθηνότερες χώρες της Ευρώπης στο ψωμί η Ελλάδα-Ο αριθμός των επιχειρήσεων στον κλάδο
Πού βάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες η Goldman Sachs-Πώς επηρεάζουν τα επιτόκια
XA: Ένας επώδυνος χρηματιστηριακός κύκλος 13 και πλέον ετών φαίνεται να ολοκληρώνεται
S&P: Επιβεβαίωσε για την Ελλάδα την επενδυτική βαθμίδα BBB- με θετική προοπτική
Ξεπέρασαν τα 45 δις ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάδας
Fitch Ratings: Πώς η Ελλάδα μειώνει κατά 50 μονάδες το χρέος της
Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Εφικτοί οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα
Τα τρία «κλειδιά» για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας-Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα έως το 2028