Powered by

Coca Cola Hellas: Προγράμματα αθλητισμού στην SponsorValue

Σε ανάθεση στην εταιρεία χορηγικών μελετών SponsorValue Hellas, προχώρησε η Coca Cola Hellas. Σκοπός της συνεργασίας είναι η μέτρηση αποδοτικότητας του συνόλου των χορηγικών προγραμμάτων της Coca Cola Hellas στον χώρο του αθλητισμού.

Η μέτρηση των χορηγικών αποδόσεων αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη των live αγώνων, των highlights, όπως αυτά προβάλλονται στις αθλητικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων, καθώς επίσης και στα δημοσιεύματα στον Τύπο και το Internet.

Όπως δήλωσε ο CEO της SponsorValue, Γιώργος Διαμαντόπουλος, «είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία μας η ανάθεση ενός τόσο σημαντικού project από μια εταιρεία με τεράστια παράδοση στο χώρο του αθλητικού marketing».

Στόχος της SponsorValue είναι επίσης η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, όπως επισημάνσεις αδυναμιών στην χορηγική παρουσία, προτάσεις και βελτιωτικές ενέργειες.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

Οι πέντε απειλές για την ελληνική οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο
Στα €18 δις το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα-Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες
Το ιδιωτικό χρέος σε πρώτο πλάνο στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης-Οι σχεδιασμοί
Στο 9% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο-Στα 4,28 εκατ. οι απασχολούμενοι
Στην Κομισιόν η έκθεση προόδου για την ελληνική οικονομία-Στο 3,6% η αύξηση των πρωτογενών δαπανών
Προς πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου η Ελλάδα-Το σχέδιο και το μήνυμα σε διεθνείς επενδυτές
Σε καθεστώς παρακολούθησης από Stoxx το Χρηματιστήριο Αθηνών-Προς αναβάθμιση σε ανεπτυγμένη αγορά
Κρ. Γκεοργκίεβα: Εντυπωσιακή η πορεία της ελληνικής οικονομίας-«Από ελλείμματα, πλέον έχουμε πλεόνασμα»
Κόντρα στο παγκόσμιο χρέος το ελληνικό-Το ΔΝΤ προβλέπει μεγάλη μείωση ως το 2030
Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024