Powered by

Coca Cola Hellas: Προγράμματα αθλητισμού στην SponsorValue

Σε ανάθεση στην εταιρεία χορηγικών μελετών SponsorValue Hellas, προχώρησε η Coca Cola Hellas. Σκοπός της συνεργασίας είναι η μέτρηση αποδοτικότητας του συνόλου των χορηγικών προγραμμάτων της Coca Cola Hellas στον χώρο του αθλητισμού.

Η μέτρηση των χορηγικών αποδόσεων αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη των live αγώνων, των highlights, όπως αυτά προβάλλονται στις αθλητικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων, καθώς επίσης και στα δημοσιεύματα στον Τύπο και το Internet.

Όπως δήλωσε ο CEO της SponsorValue, Γιώργος Διαμαντόπουλος, «είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία μας η ανάθεση ενός τόσο σημαντικού project από μια εταιρεία με τεράστια παράδοση στο χώρο του αθλητικού marketing».

Στόχος της SponsorValue είναι επίσης η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, όπως επισημάνσεις αδυναμιών στην χορηγική παρουσία, προτάσεις και βελτιωτικές ενέργειες.

Πηγή: Marketing Week

Δειτε Επισης

S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι
Ο ελληνικός τουρισμός κοιτάζει ψηλά το 2025 και ποντάρει στη δυναμική των μακρινών αγορών
Τριπλάσιο το ποσοστό μακροχρόνια ανέργων στην Ελλάδα σε σχέση με Ε.Ε.