powered by

Κοινή καμπάνια από τον ΣΔΕΚ

Κοινή διαφημιστική καμπάνια έχει δημιουργήσει ο Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ) με σκοπό να πείσει τους καταναλωτές ότι πρέπει να συνεχίσουν τη ζωή τους κανονικά και τους επιχειρηματίες ότι πρέπει να υποστηρίζουν τα brands τους διαφημιστικά.

Σε παρέμβασή του στο 10ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Μαϊου από την ΙΜΗ, ο πρόεδρος του ΣΔΕΚ Στέλιος Αναστασιάδης, τόνισε ότι η εκστρατεία αυτή έχει ως σλόγκαν το ότι «η ζωή προχωρά με ζωή». «Είναι μια προσπάθεια του Συνδέσμου να επανεκκινήσει την αγορά», σημείωσε.

Πρόκειται για μια πολύ καλή δουλειά, για την οποία όλοι έχουν εργαστεί δωρεάν και σύντομα θα προβληθεί σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, έντυπα, outdoor, ραδιόφωνα, digital.

«Χρειαζόμαστε διαφήμιση κι είμαι εδώ για να σας πείσω ότι χρειάζεστε διαφήμιση», επισήμανε ο κ. Αναστασιάδης στους παρευρισκόμενους, τονίζοντας ότι λιανέμποροι και προμηθευτές είναι οι βασιλιάδες όσον αφορά τη διαφήμιση. «Γι’ αυτό και πρέπει εμείς να καταλάβουμε τι χρειάζεστε για να σας πείσουμε ότι πρέπει να συνεχίσετε να διαφημίζετε κι εκείνο που ήδη έχουμε καταλάβει είναι ότι πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό που απαιτεί δυνατή οικονομία και δυνατά brands», κατέληξε.

 

Δειτε Επισης

Μπήκε από τον Πρόεδρο ο θεμέλιος λίθος για την β' φάση ανάπτυξης... Ένα σημαντικό ορόσημο για τα κυπριακά αεροδρόμια(pics)
Έκανε εργαλείο παρακολούθησης εισαγωγών για μη εκτροπή εμπορίου λόγω δασμών η Κομισιόν
Ψηφίστηκε το νέο πλαίσιο για άμεσες μεταφορές σε ευρώ-Εκσυγχρονίζονται οι νομοθεσίες
Βίκτωρας Τροκούδης(Plum): Τι σημαίνει για καταναλωτές και αποταμιευτές η νέα μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ
Συνεχίστηκε το ντόμινο μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ-Η όγδοη διαδοχική από το καλοκαίρι του 2024
Mondelēz International: Managing director σε Κύπρο και Ελλάδα η Marina Hadrovic
Εκρηκτικό ξεκίνημα για την αγορά καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών το 2025-Η ακτινογραφία της Landbank Analytics
Κλείδωσε η ημερομηνία για το e-kalathi...Επίσημη πρώτη εντός της ερχόμενης εβδομάδας
Μαθήματα από χρηματοοικονομικά λάθη που πληρώσαμε ακριβά...«Νόμιζα ότι έκανα μια έξυπνη επένδυση, αλλά έχασα τα πάντα»
Η Generation Z αλλάζει τους κανόνες...Τα ευρήματα της πρώτης έρευνας στην Κύπρο που διοργάνωσε η Cablenet