Μικρές οι μειώσεις στις πωλήσεις για τον Όμιλο Σιακόλα

 

Αισιόδοξος για την πορεία του Ομίλου Σιακόλα εμφανίζεται ο διευθύνων σύμβουλος της CTC Μάριος Λουκαϊδης. Στο παρόν στάδιο, όπως είπε, μικρές έως μηδαμινές μειώσεις στις πωλήσεις του Ομίλου έχουν παρατηρηθεί. «Εμπορευόμαστε σ’ ένα πλατύ φάσμα προϊόντων και είμαστε κατά κάποιο τρόπο σαν ρυθμιστής της», τόνισε. 
 
Όπως είπε, ο Όμιλος έχει παρατηρήσει την τάση του καταναλωτή να ζητά καλύτερες τιμές, κάτι που υπάρχει συνεχώς στα καταστήματά του. «Προσωπικά μέχρι σήμερα, δεν έχω δει τις μειώσεις που φοβόμουν, αντίθετα, είναι πολύ μικρές και σε πάρα πολλές περιπτώσεις σχεδόν μηδαμινές μειώσεις. Σίγουρα όμως, σ’ αυτό συνέβαλαν οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται», σημείωσε. 
 
Όπως είπε, ο Όμιλος βλέπει την ανάγκη μείωσης του βιοτικού κόστους. «Γι’ αυτό κάνουμε σοβαρές κινήσεις για τη μείωσή του για να ανταπεξέλθουμε και να βγούμε υγιείς και νικητές μέσα από την κρίση», επισήμανε. Πρόσθεσε ότι έχουν γίνει αρκετά βήματα: «Νιώθω αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον του Ομίλου κι ότι κάνουμε είναι πολύ θετικό». Τόνισε ότι είναι ίσως μια από τις λίγες επιχειρήσεις στην Κύπρο, που δεν λειτουργεί ως ιδιωτική οικογενειακή επιχείρηση, αλλά παρέχει προοπτικές για στελέχη. Διαθέτουμε μια πολύ καλή διευθυντική ομάδα που ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες. Και πρόσθεσε: «Η δική μας προσέγγιση ήταν ότι κόβουμε λίγο από παντού είτε αυτό λέγεται μισθός είτε αριθμός ατόμων είτε δουλειές είτε καταστήματα. Για να κρατηθεί υγιής μιας επιχείρηση πρέπει να δουλεύει με 30-40% λιγότερο κόστος απ’ ότι δούλευε πριν από δύο χρόνια. Το καλύτερο λοιπόν, δεν είναι να πάρεις από ένα κομμάτι, αλλά λίγο από πολλά. Έτσι, οι μειώσεις μισθών που έγιναν ήταν μηδαμινές, κάτι που κι ο κόσμος μας δέχθηκε πολύ θετικά, αφού περίμενε πολύ χειρότερα».
 
Η λέξη «κρίση» στα κινέζικα σημαίνει δύο πράγματα: Κίνδυνος, αλλά και ευκαιρία κι όπως είπε ο κ. Λουκαϊδης, μέσα από την κρίση θα υπάρξουν ευκαιρίες και για νέα προϊόντα και για νέες δραστηριότητες, αρκεί η ρευστότητα να συνεχίσει να αποτελεί περιοριστικό παράγοντα. «Πιστεύω ότι θα υπάρξουν εξελίξεις για νέα προϊόντα κι εμείς ήδη ξεκινήσαμε πρόσφατα, με νέες σειρές προϊόντων όπως, Libresse, Libero και άλλα», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Η Andreotti λανσάρει την καμπάνια «Back Home» με ειδικές προσφορές σε έπιπλα για το φθινόπωρο
Nicosia Mall: Το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Πάνε Προεδρικό και στο Σπίτι της Ευρώπης με γεωργικά μηχανήματα και βυτιοφόρα γάλακτος οι αγελαδοτρόφοι
Μαρία Παναγιώτου: Τα πεπραγμένα και πώς κινείται η Κυβέρνηση για το χαλλλούμι-Οι δύο συν ένας στόχοι
Έκτακτη βοήθεια €350.000 προς μελισσοκόμους αποφάσισε το Υπουργικό-Πολύ δύσκολη η φετινή χρονιά
Νέες προσθήκες στη σειρά Monster Energy Drink: Tο Ultra Golden Pineapple και το Aussie Lemonade
Σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη το 2025
80 χρόνια Όμιλος MSJ: Τα γερά θεμέλια του Μιχαλάκη Ιακωβίδη, οι στρατηγικές αποφάσεις και η ραγδαία ανάπτυξη
Ακόμη πιο ακριβός ο καφές: Σε υψηλό 13 ετών ο καφές Arabica-Αύξηση 40% στις τιμές το 2024
«Επιχειρείται εξόντωση της αγελαδοτροφίας...»-Διαφωνούν με την ποσόστωση και λαμβάνουν αποφάσεις