Τώρα και παγωτό χωνάκι Oreo

 

Και σε παγωτό μπορούν να τώρα να απολαύσουν τα Oreo οι λάτρεις του συγκεκριμένου brand, αφού σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, επεκτείνονται στην αγορά του παγωτού.
 
Ο προμηθευτής παγωτών Fredericks Dairies ένωσε τις δυνάμεις του με την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Oreo, Mondelez, λανσάροντας στη βρετανική αγορά περί τα τέλη Φεβρουαρίου, πακέτο από τέσσερα παγωτά χωνάκι Oreo, με βανίλια και κομμάτια μπισκότου. 
 
Η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθηση ότι το νέο brand θα φέρει νέους αγοραστές στην κατηγορία. Το λανσάρισμα θα ενισχυθεί από χορήγηση δειγμάτων για προώθηση κατά τους μήνες Μάη και Ιούνη, ενώ θα κερδίσει έδαφος και από την καμπάνια μάρκετινγκ του Oreo, δαπάνης £3,6 εκ. 
 
Εξάλλου, πέρσι, η Mondelez λάνσαρε μια νέα σοκολάτα bar με γεύσεις Cadbury Dairy Milk και Oreo. Η επιτυχία της ήταν ανέλπιστη, καθώς στις πρώτες τρεις εβδομάδες κυκλοφορίας πώλησε μισό εκατομμύριο bars.
 
Πάντως, οι πωλήσεις των μπισκότων Oreo εκτοξεύονται στα ύψη χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας στο 11,3%, £20,7 εκ.
 

Δειτε Επισης

Άρχισαν οι ακυρώσεις κρατήσεων σε ξενοδοχεία λόγω της κατάστασης στο Ισραήλ-Ανησυχούν οι ξενοδόχοι
Οι προορισμοί όπου ταξιδεύουν οι Κύπριοι-Η πρώτη χώρα με διαφορά και ποιες άλλες αποτελούν πόλο έλξης
Η διαδρομή του προϋπολογισμού στη Βουλή-Η πορεία που θα ακολουθήσει από την Επ. Οικονομικών έως την Ολομέλεια
Επιχειρείν πέρα απ' τα σύνορα...To success story τεσσάρων κυπριακών εταιρειών που κατέκτησαν τον κόσμο
Καρολίνα Πελενδρίτου-Γιώργος Καλλής στο Inspire 2024: Μετατρέποντας την αμφισβήτηση σε κίνητρο
Οι νέοι ηγέτες φέρνουν την αλλαγή-Το όραμα, η καταξίωση και η διαφοροποίηση στο Inspire 2024
Πέντε νέοι επιχειρηματίες στο Inspire 2024-Μοιράστηκαν εμπειρίες και έδωσαν συμβουλές
Η αξία και ο ρόλος των ESG για τις επιχειρήσεις… «Καυτή» συζήτηση στο Inspire 2024
Inspire 2024: Το ταξίδι του Cornel Amariei προς την απόλυτη επιχειρηματική επιτυχία-«Η αποτυχία, είναι μια ευκαιρία»
Από πότε κινητά, tablet και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να έχουν κοινό φορτιστή