Tesco, Asda και Sainsbury’s δημοφιλείς στο διαδίκτυο
09:29 - 09 Απριλίου 2013
Ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμοί στο διαδίκτυο για τους Βρετανούς καταναλωτές εξελίσσονται οι ιστοσελίδες των υπεραγορών. Παρόλα αυτά μόνο το 27% τις χρησιμοποιούν για να παραγγείλουν προϊόντα on line για home delivery.
Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό The Grocer, τον περασμένο Ιανουάριο, ανέδειξε ότι οι πιο δημοφιλείς σελίδες είναι αυτές των υπεραγορών Tesco, Asda και Sainsbury’s, με 21%, 9% και 5% αντίστοιχα. Αντίθετα, η έλλειψη on line παρουσίας για τα Morrisons λειτουργεί αποτρεπτικά για τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 41% των καταναλωτών χρησιμοποιεί περισσότερο τις ιστοσελίδες για να κάνει έρευνα αγοράς των τιμών και το 37% για να δει τις καινούργιες προσφορές, παρά για να κάνουν παραγγελίες από το διαδίκτυο. Επίσης, στην ερώτηση ποια υπεραγορά προσφέρει value for money, την πρωτιά κατέκτησε η Asda με 27% (σε δείγμα 500 ατόμων, τον Ιανουάριο 2013) όταν στην ίδια έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2012, σε δείγμα 479 ατόμων, το ποσοστό άγγιζε το 24%. Στα ίδια ποσοστά, στο 17% και τις δύο φορές, κινήθηκε η Tesco στη δεύτερη θέση και στην τρίτη η Aldi, με 15% τον Νοέμβριο του 2012 και μικρή μείωση, στο 13% τον Ιανουάριο του 2013.
Η έρευνα The Shop Waves διεξάγεται για λογαριασμό του The Grocer από την εταιρεία research & consulting him!. Η συγκεκριμένη έρευνα πήρε δείγμα 500 απαντήσεων σε 50 ερωτήσεις που τέθηκαν on line.
Σε μια άλλη εξέλιξη, οι χονδρέμποροι και προμηθευτές της Βρετανίας ωθήθηκαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία του κινητού τηλεφώνου και τα social media για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Σε αντίθετη περίπτωση, όσοι δεν ακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις κινδυνεύουν με μείωση πωλήσεων. Πάντως, πολλοί είναι αυτοί που βλέπουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται ενώπιό τους και σπεύδουν να τα εκμεταλλευτούν δεόντως.