J&J: Διαφημιστική για τη δύναμη της φροντίδας

Την πρώτης της παγκόσμια εταιρική διαφήμιση λανσάρει η Johnson & Johnson στην προσπάθειά της να στηρίξει και να προβάλει το μητρικό brand και τις αξίες του.

Το σλόγκαν της διαφήμισης θα είναι «Για όλα όσα αγαπάς» (For all you love), θέλοντας να αντικαθρεφτίσει ότι το brand της J&J είναι συνώνυμο της φροντίδας και ότι τα προϊόντα της εταιρείας βοηθούν στο να φροντίζουμε όσους αγαπάμε.

«Εξάλλου, στόχος μας μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια του brand είναι να θυμίσουμε στον κόσμο το θετικό αντίκτυπο που έχει πάντοτε η φροντίδα», αναφέρει εκπρόσωπος του brand.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δημιουργήθηκαν από την TBWA Worldwide και θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στις ΗΠΑ από τις 6 Μάιου. Σύμφωνα με το Forbes η J&J σκοπεύει να επενδύσει περίπου $20 εκ. με $30 εκ. σε ένα μακροπρόθεσμο διαφημιστικό πρόγραμμα.
 

Πηγή: MarketingWeek

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου