J&J: Διαφημιστική για τη δύναμη της φροντίδας

Την πρώτης της παγκόσμια εταιρική διαφήμιση λανσάρει η Johnson & Johnson στην προσπάθειά της να στηρίξει και να προβάλει το μητρικό brand και τις αξίες του.

Το σλόγκαν της διαφήμισης θα είναι «Για όλα όσα αγαπάς» (For all you love), θέλοντας να αντικαθρεφτίσει ότι το brand της J&J είναι συνώνυμο της φροντίδας και ότι τα προϊόντα της εταιρείας βοηθούν στο να φροντίζουμε όσους αγαπάμε.

«Εξάλλου, στόχος μας μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια του brand είναι να θυμίσουμε στον κόσμο το θετικό αντίκτυπο που έχει πάντοτε η φροντίδα», αναφέρει εκπρόσωπος του brand.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δημιουργήθηκαν από την TBWA Worldwide και θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στις ΗΠΑ από τις 6 Μάιου. Σύμφωνα με το Forbes η J&J σκοπεύει να επενδύσει περίπου $20 εκ. με $30 εκ. σε ένα μακροπρόθεσμο διαφημιστικό πρόγραμμα.
 

Πηγή: MarketingWeek

Δειτε Επισης

Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Ενισχύει την παρουσία της στην Κύπρο η ΕΤΕπ-Εγκαινιάστηκε το νέο γραφείο της τράπεζας στη Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
Κυριάκος Χρυσοχός: Στον πάγο σημαντικά έργα του δημοσίου και ντόμινο επιπτώσεων-Να λογικευτούν οι συντεχνίες
Οι εργασιακές σχέσεις σε σκληρή δοκιμασία...Τα ανοικτά μέτωπα σε κατασκευές, ξενοδοχεία και δημόσια υγεία