J&J: Διαφημιστική για τη δύναμη της φροντίδας

Την πρώτης της παγκόσμια εταιρική διαφήμιση λανσάρει η Johnson & Johnson στην προσπάθειά της να στηρίξει και να προβάλει το μητρικό brand και τις αξίες του.

Το σλόγκαν της διαφήμισης θα είναι «Για όλα όσα αγαπάς» (For all you love), θέλοντας να αντικαθρεφτίσει ότι το brand της J&J είναι συνώνυμο της φροντίδας και ότι τα προϊόντα της εταιρείας βοηθούν στο να φροντίζουμε όσους αγαπάμε.

«Εξάλλου, στόχος μας μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια του brand είναι να θυμίσουμε στον κόσμο το θετικό αντίκτυπο που έχει πάντοτε η φροντίδα», αναφέρει εκπρόσωπος του brand.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δημιουργήθηκαν από την TBWA Worldwide και θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στις ΗΠΑ από τις 6 Μάιου. Σύμφωνα με το Forbes η J&J σκοπεύει να επενδύσει περίπου $20 εκ. με $30 εκ. σε ένα μακροπρόθεσμο διαφημιστικό πρόγραμμα.
 

Πηγή: MarketingWeek

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία