Αναβαθμίζονται τα fish finger της Birds Eye
08:09 - 03 Απριλίου 2013
Η Birds Eye ξανακτίζει την εικόνα των fish finger της μ’ ένα νέο υγιεινό μήνυμα.
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, η εταιρεία παρουσιάζει νέες πολύχρωμες συσκευασίες, στις οποίες παρουσιάζονται μεγάλες οι φωτογραφίες των προϊόντων, ώστε να δείχνουν την ποιότητα αναδεικνύοντας παράλληλα στιλ. Αναγράφεται επίσης, η δήλωση «Omega 3» συνοδευόμενη από το σλόγκαν «Good for Brain and Body» δηλαδή, ότι είναι καλό για το πνεύμα και το σώμα.
Είναι σημαντικό για την εταιρεία, να γνωρίζουν ότι οι μαμάδες σερβίρουν στα παιδιά τους ένα μπαλανσαρισμένο διαιτητικό γεύμα, που βοηθά το μυαλό και το σώμα να λειτουργούν.
Η τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο βγαίνει στις 15 Απριλίου με το σλόγκαν «Keeps Brains Ticking».