Αναβαθμίζονται τα fish finger της Birds Eye

 

Η Birds Eye ξανακτίζει την εικόνα των fish finger της μ’ ένα νέο υγιεινό μήνυμα.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, η εταιρεία παρουσιάζει νέες πολύχρωμες συσκευασίες, στις οποίες παρουσιάζονται μεγάλες οι φωτογραφίες των προϊόντων, ώστε να δείχνουν την ποιότητα αναδεικνύοντας παράλληλα στιλ. Αναγράφεται επίσης, η δήλωση «Omega 3» συνοδευόμενη από το σλόγκαν «Good for Brain and Body» δηλαδή, ότι είναι καλό για το πνεύμα και το σώμα. 
 
Είναι σημαντικό για την εταιρεία, να γνωρίζουν ότι οι μαμάδες σερβίρουν στα παιδιά τους ένα μπαλανσαρισμένο διαιτητικό γεύμα, που βοηθά το μυαλό και το σώμα να λειτουργούν.
 
Η τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο βγαίνει στις 15 Απριλίου με το σλόγκαν «Keeps Brains Ticking».
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus