Αναβαθμίζονται τα fish finger της Birds Eye

 

Η Birds Eye ξανακτίζει την εικόνα των fish finger της μ’ ένα νέο υγιεινό μήνυμα.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, η εταιρεία παρουσιάζει νέες πολύχρωμες συσκευασίες, στις οποίες παρουσιάζονται μεγάλες οι φωτογραφίες των προϊόντων, ώστε να δείχνουν την ποιότητα αναδεικνύοντας παράλληλα στιλ. Αναγράφεται επίσης, η δήλωση «Omega 3» συνοδευόμενη από το σλόγκαν «Good for Brain and Body» δηλαδή, ότι είναι καλό για το πνεύμα και το σώμα. 
 
Είναι σημαντικό για την εταιρεία, να γνωρίζουν ότι οι μαμάδες σερβίρουν στα παιδιά τους ένα μπαλανσαρισμένο διαιτητικό γεύμα, που βοηθά το μυαλό και το σώμα να λειτουργούν.
 
Η τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο βγαίνει στις 15 Απριλίου με το σλόγκαν «Keeps Brains Ticking».
 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata