Αναβαθμίζονται τα fish finger της Birds Eye

 

Η Birds Eye ξανακτίζει την εικόνα των fish finger της μ’ ένα νέο υγιεινό μήνυμα.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, η εταιρεία παρουσιάζει νέες πολύχρωμες συσκευασίες, στις οποίες παρουσιάζονται μεγάλες οι φωτογραφίες των προϊόντων, ώστε να δείχνουν την ποιότητα αναδεικνύοντας παράλληλα στιλ. Αναγράφεται επίσης, η δήλωση «Omega 3» συνοδευόμενη από το σλόγκαν «Good for Brain and Body» δηλαδή, ότι είναι καλό για το πνεύμα και το σώμα. 
 
Είναι σημαντικό για την εταιρεία, να γνωρίζουν ότι οι μαμάδες σερβίρουν στα παιδιά τους ένα μπαλανσαρισμένο διαιτητικό γεύμα, που βοηθά το μυαλό και το σώμα να λειτουργούν.
 
Η τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο βγαίνει στις 15 Απριλίου με το σλόγκαν «Keeps Brains Ticking».
 

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»