Μικρότερο το γιορτινό τραπέζι, συγκρατημένοι οι καταναλωτές

 

Παρά τη μείωση των τιμών η ανεργία είναι αυξημένη γι’ αυτό και μέχρι και τη Μεγάλη Δευτέρα, παρατηρήθηκε μειωμένη κίνηση στην αγορά με τους καταναλωτές να είναι συγκρατημένοι. Αυτό τόνισε ο λειτουργός – συντονιστής του Παγκύπριου Συνδέσμου Καταναλωτών Γιώργος Στυλιανού κληθείς να σχολιάσει την κίνηση στην αγορά ενόψει των προσφορών των καταστημάτων και του διευρυμένου ωραρίου για το Πάσχα.
 
Όπως είπε, παρατηρείται ελαφρώς μια μείωση στην κίνηση σε σχέση με την περσινή χρονιά, αλλά κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με τα Χριστούγεννα. «Αναμένουμε ότι θα αυξηθεί η κατανάλωση γύρω στη Μεγάλη Πέμπτη - Μεγάλη Παρασκευή, όπως γίνεται συνήθως», τόνισε. Σημείωσε όμως, ότι δεδομένης της οικονομικής κρίσης, οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται ότι έχουν αλλάξει. «Ο κόσμος είναι πλέον πιο μαζεμένος. Μπορεί η αγορά να κινηθεί κάπως τις επόμενες μέρες, αλλά όχι στα πρότυπα των περασμένων χρόνων. Μπορεί η περίοδος εορτών να επιβάλλει αυξημένη κατανάλωση, εντούτοις ο καταναλωτής τώρα θα περιοριστεί στα αναγκαία, με το γιορτινό τραπέζι να παρουσιάζεται μικρότερο», υπογράμμισε.
 
Ανέφερε ακόμα, ότι οι συνήθειες γύρω από την ένδυση- υπόδηση έχουν επίσης, αλλάξει, ενώ έχει σταματήσει η χρήση των πιστωτικών καρτών. «Υποχωρεί και η τάση των Κυπρίων να ψωνίζει αυτή την εποχή, δεν θα παρατηρηθεί αυξημένη κατανάλωση στον τομέα αυτό», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Όμιλος Παπαέλληνας: Ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής Johnsof στην κυπριακή αγορά
Παγωτά PAPAFiLiPOU: 60 χρόνια αγνό παγωτό
Ο Όμιλος BAT ενισχύει τη δέσμευσή του για πρόληψη της πρόσβασης ανηλίκων στα προϊόντα καπνού και νικοτίνης
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αφιερώνουν τον μήνα Ιούνιο στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό
Σημαντική ανακοίνωση από Πετρολίνα–Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα
Έπεσε η αυλαία των συνεδριάσεων της ερευνητικής για τους takata-Το αργότερο μέχρι 12 Ιουλίου έτοιμο το πόρισμα
Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι