Powered by

Η Coca Cola Αγγλίας προσωποποιεί τις συσκευασίες της

 

Τη μεγαλύτερη ίσως καλοκαιρινή καμπάνια στην ιστορία της λανσάρει η Coca Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο, αντικαθιστώντας το brand name της σε 100 εκατομμύρια κουτιά, με τα 150 πιο δημοφιλή ονόματα της χώρας.
 
Τα… προσωποποιημένα κουτιά εμφανίζονται στα ατομικά μπουκάλια των 375ml και 500ml των Coca-Cola, Diet Coke και Coke Zero. Όσοι δεν μπορούν να βρουν το όνομά του πάνω στη συσκευασία μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα «Share A Coke UK» ή το «Share A Coke Facebook app» για να δημιουργήσουν εικονικά κουτιά με τα ονόματά τους.
 
Η καμπάνια θα λανσαριστεί το Μάη και θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη σ’ ότι αφορά στο media spending για την τετράμηνη καλοκαιρινή περίοδο, που θεωρείται μεγαλύτερη κι απ’ εκείνη των Ολυμπιακών Αγώνων.
 
Σε δηλώσεις του στο Marketing Week, ο managing director της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας Jon Woods, τόνισε ότι η καμπάνια είναι πανομοιότυπη με εκείνη που έγινε στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία το περασμένο καλοκαίρι και η οποία ενίσχυσε κατά που την προώθηση του προϊόντος. 
 

Δειτε Επισης

Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ
ΗΠΑ: Μειωμένη ζήτηση και δασμοί επιβραδύνουν τη βιομηχανική παραγωγή
Η δύσκολη εξίσωση της Fed και το μεγάλο δίλημμα Πάουελ για τα επιτόκια στις ΗΠΑ
Φον ντερ Λάιεν: Περίπλοκες οι εμπορικές διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ-Στόχος η επίτευξης συμφωνίας έως τις 9 Ιουλίου
Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη