Η Coca Cola Αγγλίας προσωποποιεί τις συσκευασίες της
16:42 - 29 Απριλίου 2013

Τη μεγαλύτερη ίσως καλοκαιρινή καμπάνια στην ιστορία της λανσάρει η Coca Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο, αντικαθιστώντας το brand name της σε 100 εκατομμύρια κουτιά, με τα 150 πιο δημοφιλή ονόματα της χώρας.
Τα… προσωποποιημένα κουτιά εμφανίζονται στα ατομικά μπουκάλια των 375ml και 500ml των Coca-Cola, Diet Coke και Coke Zero. Όσοι δεν μπορούν να βρουν το όνομά του πάνω στη συσκευασία μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα «Share A Coke UK» ή το «Share A Coke Facebook app» για να δημιουργήσουν εικονικά κουτιά με τα ονόματά τους.
Η καμπάνια θα λανσαριστεί το Μάη και θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη σ’ ότι αφορά στο media spending για την τετράμηνη καλοκαιρινή περίοδο, που θεωρείται μεγαλύτερη κι απ’ εκείνη των Ολυμπιακών Αγώνων.
Σε δηλώσεις του στο Marketing Week, ο managing director της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας Jon Woods, τόνισε ότι η καμπάνια είναι πανομοιότυπη με εκείνη που έγινε στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία το περασμένο καλοκαίρι και η οποία ενίσχυσε κατά που την προώθηση του προϊόντος.