Powered by

Η Coca Cola Αγγλίας προσωποποιεί τις συσκευασίες της

 

Τη μεγαλύτερη ίσως καλοκαιρινή καμπάνια στην ιστορία της λανσάρει η Coca Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο, αντικαθιστώντας το brand name της σε 100 εκατομμύρια κουτιά, με τα 150 πιο δημοφιλή ονόματα της χώρας.
 
Τα… προσωποποιημένα κουτιά εμφανίζονται στα ατομικά μπουκάλια των 375ml και 500ml των Coca-Cola, Diet Coke και Coke Zero. Όσοι δεν μπορούν να βρουν το όνομά του πάνω στη συσκευασία μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα «Share A Coke UK» ή το «Share A Coke Facebook app» για να δημιουργήσουν εικονικά κουτιά με τα ονόματά τους.
 
Η καμπάνια θα λανσαριστεί το Μάη και θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη σ’ ότι αφορά στο media spending για την τετράμηνη καλοκαιρινή περίοδο, που θεωρείται μεγαλύτερη κι απ’ εκείνη των Ολυμπιακών Αγώνων.
 
Σε δηλώσεις του στο Marketing Week, ο managing director της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας Jon Woods, τόνισε ότι η καμπάνια είναι πανομοιότυπη με εκείνη που έγινε στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία το περασμένο καλοκαίρι και η οποία ενίσχυσε κατά που την προώθηση του προϊόντος. 
 

Δειτε Επισης

Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Πάουελ: Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μετά τη μεγάλη περικοπή επιτοκίων
Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ-Η Βουλή δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό για έξι μήνες
Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης μετά από τέσσερα χρόνια
Η Tupperware ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης-Εδώ και χρόνια η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί
Σταθερός ο πληθωρισμός στη Βρετανία-Στο 2,2% τον Αύγουστο