Mall of Cyprus: Μειωμένη επισκεψιμότητα, πολεμά με προσφορές

Μειωμένη κατά 10% ήταν η επισκεψιμότητα στο Mall of Cyprus την περίοδο 25 Μαρτίου με 15 Απριλίου, η οποία, σύμφωνα με τον Μάριο Χοιρομερίδη, Γενικό Διευθυντή του The Mall of Cyprus, οφείλεται στο σοκ και την αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά. Μέσα στο διάστημα αυτό, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε ανησυχητικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Χοιρομερίδης.

Μέσα στο διάστημα αυτό και μετά από παρότρυνση της διεύθυνσης του Mall οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε προσφορές για να κινηθεί η αγορά. «Το περασμένο Σάββατο είχαμε περισσότερες από 20 προσφορές σε καταστήματα και εστιατόρια, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί ο κόσμος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα», υπογραμμίζει ο κ. Χοιρομερίδης.

Όσο αφορά το Πάσχα, ο κ. Χοιρομερίδης αναμένει ότι η προσέλευση του κόσμου θα είναι ικανοποιητική, αφού θα είναι ένα διάλλειμα για τους καταναλωτές, ενώ οι καταστηματάρχες θα δώσουν ώθηση μέσω προσφορών. Τέλος, αναφέρει ότι το Mall θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για να βοηθήσει τα καταστήματα.

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»