Mall of Cyprus: Μειωμένη επισκεψιμότητα, πολεμά με προσφορές

Μειωμένη κατά 10% ήταν η επισκεψιμότητα στο Mall of Cyprus την περίοδο 25 Μαρτίου με 15 Απριλίου, η οποία, σύμφωνα με τον Μάριο Χοιρομερίδη, Γενικό Διευθυντή του The Mall of Cyprus, οφείλεται στο σοκ και την αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά. Μέσα στο διάστημα αυτό, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε ανησυχητικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Χοιρομερίδης.

Μέσα στο διάστημα αυτό και μετά από παρότρυνση της διεύθυνσης του Mall οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε προσφορές για να κινηθεί η αγορά. «Το περασμένο Σάββατο είχαμε περισσότερες από 20 προσφορές σε καταστήματα και εστιατόρια, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί ο κόσμος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα», υπογραμμίζει ο κ. Χοιρομερίδης.

Όσο αφορά το Πάσχα, ο κ. Χοιρομερίδης αναμένει ότι η προσέλευση του κόσμου θα είναι ικανοποιητική, αφού θα είναι ένα διάλλειμα για τους καταναλωτές, ενώ οι καταστηματάρχες θα δώσουν ώθηση μέσω προσφορών. Τέλος, αναφέρει ότι το Mall θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για να βοηθήσει τα καταστήματα.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus