Mall of Cyprus: Μειωμένη επισκεψιμότητα, πολεμά με προσφορές

Μειωμένη κατά 10% ήταν η επισκεψιμότητα στο Mall of Cyprus την περίοδο 25 Μαρτίου με 15 Απριλίου, η οποία, σύμφωνα με τον Μάριο Χοιρομερίδη, Γενικό Διευθυντή του The Mall of Cyprus, οφείλεται στο σοκ και την αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά. Μέσα στο διάστημα αυτό, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε ανησυχητικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Χοιρομερίδης.

Μέσα στο διάστημα αυτό και μετά από παρότρυνση της διεύθυνσης του Mall οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε προσφορές για να κινηθεί η αγορά. «Το περασμένο Σάββατο είχαμε περισσότερες από 20 προσφορές σε καταστήματα και εστιατόρια, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί ο κόσμος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα», υπογραμμίζει ο κ. Χοιρομερίδης.

Όσο αφορά το Πάσχα, ο κ. Χοιρομερίδης αναμένει ότι η προσέλευση του κόσμου θα είναι ικανοποιητική, αφού θα είναι ένα διάλλειμα για τους καταναλωτές, ενώ οι καταστηματάρχες θα δώσουν ώθηση μέσω προσφορών. Τέλος, αναφέρει ότι το Mall θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για να βοηθήσει τα καταστήματα.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία