Mall of Cyprus: Μειωμένη επισκεψιμότητα, πολεμά με προσφορές
11:49 - 25 Απριλίου 2013
Μειωμένη κατά 10% ήταν η επισκεψιμότητα στο Mall of Cyprus την περίοδο 25 Μαρτίου με 15 Απριλίου, η οποία, σύμφωνα με τον Μάριο Χοιρομερίδη, Γενικό Διευθυντή του The Mall of Cyprus, οφείλεται στο σοκ και την αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά. Μέσα στο διάστημα αυτό, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε ανησυχητικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Χοιρομερίδης.
Μέσα στο διάστημα αυτό και μετά από παρότρυνση της διεύθυνσης του Mall οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε προσφορές για να κινηθεί η αγορά. «Το περασμένο Σάββατο είχαμε περισσότερες από 20 προσφορές σε καταστήματα και εστιατόρια, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί ο κόσμος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα», υπογραμμίζει ο κ. Χοιρομερίδης.
Όσο αφορά το Πάσχα, ο κ. Χοιρομερίδης αναμένει ότι η προσέλευση του κόσμου θα είναι ικανοποιητική, αφού θα είναι ένα διάλλειμα για τους καταναλωτές, ενώ οι καταστηματάρχες θα δώσουν ώθηση μέσω προσφορών. Τέλος, αναφέρει ότι το Mall θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για να βοηθήσει τα καταστήματα.