Το Sainsbury’s μειώνει προμηθευτές και προωθήσεις

 

Η γνωστή αλυσίδα υπεραγορών Sainsbury’s αποκάλυψε πρόσφατα, ότι στα άμεσα πλάνα της συμπεριλαμβάνεται η μείωση των προμηθευτών, αλλά και των προωθήσεών της.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, σε πρόσφατη συνάντηση που είχε η διεύθυνση του Sainsbury’s με τους προμηθευτές τους ανακοίνωσε ότι «δεν μπορούν όλοι που βρίσκονται στο δωμάτιο να είναι στο δικό τους λεωφορείο». Συγκεκριμένα, στην πρώτη γραμμή του πυρός θα βρεθούν πρώτα τα «μεσαίας γραμμής προϊόντα», τονίζοντας ειδικά ότι «θα τους στοιχίσει χρήματα» για να παραμείνουν στα ράφια των υπεραγορών της αλυσίδας.
Η διεύθυνση της εταιρείας ενδιαφέρεται να συνεχίσει να εμπορεύεται με προμηθευτές, οι οποίοι μπορούν οι ίδιοι να αναπτυχθούν μέσα στις υπεραγορές. «Θα πρέπει να είναι έτοιμοι να επενδύσουν στην επιχείρηση και να συνεταιριστούν πιο στενά», ανέφεραν συγκεκριμένα. Επιθυμούν, επίσης, να μειώσουν τον αριθμό των αποθεμάτων επώνυμων προϊόντων με άλλα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα. Επιπλέον, αποκάλυψαν ότι το 90% των πωλήσεων σε πολλές από τις κατηγορίες τροφίμων, προέρχονταν από τις προσφορές. Στόχος της αλυσίδας όμως, είναι να κάνει τις τιμές της πιο «δίκαιες και καθαρές».
 
Ο CEO της εταιρείας Sainsbury’s Justin King ενώπιον μιας απειλής από τους discounters, καθησύχασε τονίζοντας ότι τα τοπικά καταστήματά της άξιζαν περισσότερο από τις υπεραγορές Lidl και Asda και τα convenience stores της αναπτύσσονταν πολύ πιο γρήγορα.
 
Με το πέρας της συνάντησης, ένας από τους προμηθευτές είχε χαρακτηρίσει τη σύσκεψη ως «συνεργατική και ειλικρινή». Παρόλα αυτά, ένας άλλος είχε επισημάνει ότι «κάθε χρόνο τονίζουν πως υπάρχει μείωση στις διαφημίσεις, ενώ κάθε χρόνο το ποσοστό αυτό ανεβαίνει». 
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus