Αβέβαιο μέλλον για Lucozade και Ribena

 

Στο πλαίσιο διορθωτικών κινήσεών της, η εταιρεία GlaxoSmithKline αναθεωρεί τις στρατηγικές επιλογές που έχει για τα brands της Lucozade και Ribena.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, ο CEO της εταιρείας Andrew Witty τόνισε ότι στόχος της εταιρεία είναι να διασφαλίσει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των προϊόντων της, εξηγώντας παράλληλα ότι δεν έχουν ληφθεί οποιεσδήποτε αποφάσεις για το μέλλον τους. Υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι κάποιες ενέργειες που μπορούν να γίνουν, αφορούν σε επενδύσεις, εξεύρεση συνεταίρου ή ακόμα και αφαίρεση των προϊόντων από την γκάμα της. 
 

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου