Αβέβαιο μέλλον για Lucozade και Ribena

 

Στο πλαίσιο διορθωτικών κινήσεών της, η εταιρεία GlaxoSmithKline αναθεωρεί τις στρατηγικές επιλογές που έχει για τα brands της Lucozade και Ribena.
 
Σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, ο CEO της εταιρείας Andrew Witty τόνισε ότι στόχος της εταιρεία είναι να διασφαλίσει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των προϊόντων της, εξηγώντας παράλληλα ότι δεν έχουν ληφθεί οποιεσδήποτε αποφάσεις για το μέλλον τους. Υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι κάποιες ενέργειες που μπορούν να γίνουν, αφορούν σε επενδύσεις, εξεύρεση συνεταίρου ή ακόμα και αφαίρεση των προϊόντων από την γκάμα της. 
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία