Lidl: Πρόσβαση Κυπρίων προμηθευτών της στο εξωτερικό

Επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών με τους Κύπριους προμηθευτές επιδιώκει η εταιρεία Lidl Κύπρου. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Αγοράστε κυπριακά προϊόντα», στοχεύει στο μεγαλύτερο εμπλουτισμό της γκάμας της με κυπριακά προϊόντα. Αυτό τόνισε η υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας Βασιλική Αδαμίδου, τονίζοντας ότι ανέκαθεν στόχος της ήταν να αναπτύξει συνεργασίες με Κύπριους προμηθευτές, κάτι που έχει ήδη, επιτύχει. Επιπλέον, όπως είπε, μέσω του δικτύου διανομής που διαθέτει πανευρωπαϊκά και των θεματικών εβδομάδων γεύσεων, οι προμηθευτές της Lidl κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προσφέροντας τα κυπριακά προϊόντα σε νέες αγορές, που μέχρι τώρα δεν ήταν προσβάσιμες σε αυτούς.    

 
Παρακολουθώντας τις εξελίξεις της οικονομίας, σημείωσε ότι πολλά θέματα εξακολουθούν να παραμένουν ανοικτά. «Αυτό είναι που προβληματίζει την πλειοψηφία των κατοίκων της Κύπρου κι ακόμη περισσότερο τους επιχειρηματίες που πρέπει να δραστηριοποιηθούν μέσα σε αυτό το περιβάλλον της αβεβαιότητας. Με τους προμηθευτές μας δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία και θα κάνουμε ότι χρειαστεί για να παραμείνει σε αυτό το επίπεδο», διαβεβαίωσε.  
 
Πάγια πολιτική της εταιρείας είναι να μην δέχεται πληρωμές με επιταγές, όμως, οι πληρωμές εξακολουθούν να γίνονται κανονικά με Visa, Visa Electron, American Express, Maestro και Mastercard ανεξάρτητα από ποια Τράπεζα έχουν εκδοθεί, αλλά πάντα μέσα στα πιστωτικά όρια που έχουν θέσει οι Τράπεζες με τους πελάτες τους.
 
Κληθείσα να σχολιάσει τον «πόλεμο» που ξεκίνησε ενάντια στην εταιρεία και στα γερμανικά προϊόντα, τόνισε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. «Όλοι μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα τη γνώμη τους και να κάνουν ελεύθερα τις επιλογές τους. Ο Κύπριος καταναλωτής είναι ένας ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος καταναλωτής και δεν μπορεί να τον καθοδηγήσει κανείς σε συμπεριφορές τις οποίες δεν τις επιθυμεί ο ίδιος», υπογράμμισε.   
 
Συνεχίζοντας η κ. Αδαμιδου επισήμανε ότι οι πελάτες, οι επιθυμίες και απαιτήσεις τους είναι αυτοί που καθορίζουν τις ενέργειες της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα καθημερινής χρήσης και υψηλής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή και να κάνουμε προσφορές κυρίως σε είδη πρώτης ανάγκης», είπε και καταλήγοντας τόνισε: «Δεσμευόμαστε ότι καθημερινά υπηρετούμε με την ίδια αφοσίωση αυτόν το στόχο. Ο Κύπριος καταναλωτής μπορεί να βασιστεί στο γεγονός ότι επιλέγοντας τη Lidl Cyprus για να κάνει τις αγορές του θα προμηθεύεται τα προϊόντα της αρέσκειας του σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και πάντα σε άριστη ποιότητα».      
 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata