powered by

Έβδομη συνεχής χρονιά για το Συνέδριο Administration

Το 7ο Executive Assistants & Personal Assistants Congress - που αποτελεί, πλέον, θεσμό για τον κλάδο – αποκτά φέτος ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία, αφού εγκύπτει µε κάθε σοβαρότητα στις εν καιρώ κρίσης προκλήσεις. Καλείται να απαντήσει και το κάνει, µέσω έγκυρων ομιλητών, στο μεγάλο   ερώτημα: Πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα του επαγγέλματος, αλλά και η ίδια η σχέση της PA µε την επιχείρηση και τον προϊστάμενο της, σ’ ένα προβληματικό οικονομικό περιβάλλον µε οξύ ανταγωνισμό, ανεργία και ασταθή εταιρικά δεδομένα;

Ο ρόλος του administrative professional εξελίσσεται σε ατομικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο. Είναι δημιουργικός, επινοητικός και εστιάζεται στις εναλλακτικές λύσεις. Και όπως στα περισσότερα επαγγέλματα, έτσι και σε αυτό, είναι αναγκαία η συνεχής ανανέωση και ενημέρωση.

Η IMH κατανοεί τις αυξανόμενες ανάγκες του Administrative professional κι έτσι διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά το Συνέδριο Administration το οποίο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 5 Απριλίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.

Στο συνέδριο θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε παρουσιάσεις από ειδικούς του χώρου, οι οποίες περιλαμβάνουν θέματα όπως:
• Νέα καθήκοντα, ευθύνες και προσόντα της PA στη σύγχρονη εποχή.
• Επενδύστε στον εαυτό σας...Οι συνεργάτες και οι πελάτες σας θα επενδύσουν σε σας...
• Πώς να κρατήσετε τη δουλειά σας εν καιρώ κρίσης ή να ελιχθείτε έξυπνα αλλάζοντας, εάν χρειαστεί, πόστο εργασίας
• Ταγκό στο γραφείο: Κύκλος για δυο
• O ∆ιάβολος φοράει Prada
• Θα ήθελα να αλλάξω πράγµατα στη ζωή µου, αλλά δεν έχω το θάρρος να το κάνω
• Dress for Success

Παρακολουθήστε επίσης ένα μοναδικό εργαστήρι (workshop) όπου ο Δημήτρης Στυλιανίδης, Σύµβουλος Επικοινωνίας και ∆ιευθύνων Σύµβουλος της THINKBOX LTD, θα παρουσιάσει το θέμα: Πώς να διαβάσεις τον συνομιλητή σου σαν ανοικτό βιβλίο σε 3 λεπτά ή και λιγότερο!

Κλήρωση με πλούσια δώρα
Δηλώστε συμμετοχή ΤΩΡΑ, συμμετάσχετε στο συνέδριο και «διεκδικείστε» υπηρεσίες και προϊόντα, ευγενική προσφορά των χορηγών κλήρωσης όπως δωρεάν συνδρομές σε γυμναστήρια, επισκέψεις σε διατροφολόγους, κοσμήματα, καλλυντικά και spa, συνδρομές σε περιοδικά κλπ.

Το συνέδριο απευθύνεται  σε όλους τους administrative professionals όπως personal assistants, executive assistants, administrative assistants, office managers, executive secretaries, customer service administration, receptionists και όλο το administrative support.

Οργανωτής: ΙΜΗ. Στηρίζει: ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Βοηθών Διεύθυνσης Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής: ιστοσελίδα www.imh.com.cy/7thadministrationconference , τηλ: 22505555, φαξ: 22 679820, e-mail: events@imh.com.cy

 

Δειτε Επισης

Η τεχνολογία ως προστιθέμενη αξία στην κατοικία και η νέα πρόταση της Cablenet
Ανατροπή στην κορυφή... Ποιο λιμάνι πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Hassle-Free Living: Η λύση της Cablenet που αλλάζει τους κανόνες στο real estate
Έρευνα για τον τομέα της έξυπνης ρομποτικής από το AUB-Επιχορήγηση €100.000 από ΙδΕΚ
Σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους Κύπριους εκπαιδευτικούς σε προσυνεδριακή εσπερίδα στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις
Οι εργαζόμενοι πίσω από τη δράση: Όταν η κοινωνική ευθύνη γίνεται καθημερινή πράξη στην XM
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα στα Costa Coffee και προσφέρει 20% έκπτωση στους κατόχους AbleCard
Μ. Χατζημανώλη: Ψηφιακός μετασχηματισμός και περιβαλλοντική βιωσιμότητα οι μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία
Η ΜΟ.Κ.Α.Σ. και η δύναμη των συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα κατά του χρηματοοικονομικού εγκλήματος
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.