Ολέαστρο: Και στο εξωτερικό το βιολογικό λάδι

Με εξαγωγές βιολογικού ελαιόλαδου σε Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία και Ολλανδία, έχει προχωρήσει η εταιρεία Oleastro Enterprises Ltd. Σύμφωνα με τη διευθύντρια Λίνα Έλληνα γίνονται ήδη κι επαφές για εξαγωγές στη Ρωσία.


Η κ. Έλληνα εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία της εταιρείας, που περιλαμβάνει το θεματικό πάρκο της Ελιάς, δεδομένων των συνθηκών της οικονομικής κρίσης. Η πιο πρόσφατη μάλιστα, προωθητική ενέργεια της εταιρείας, αφορά στην τοποθέτηση κουπονιών, πάνω στα μπουκάλια του βιολογικού ελαιόλαδου στις υπεραγορές, τα οποία εξαργυρώνονται στο πάρκο. «Με την είσοδο της Άνοιξης, το Ολέαστρο είναι μια καλή ευκαιρία για εκδρομή, όπου ο κόσμος μπορεί να εξαργυρώσει τα κουπόνια του για ένα καφέ ή φαγητό και παράλληλα να ενημερωθεί για την ελιά και τα προϊόντα της. Με τον τρόπο αυτό ενδυναμώνουμε και την οικολογική συνείδηση», σημείωσε χαρακτηριστικά. Να σημειωθεί ότι το βιολογικό λάδι Ολέαστρο διατίθεται παγκύπρια σε όλες τις μεγάλες υπεραγορές.

Το θεματικό πάρκο της ελιάς όπως είπε, δέχεται καθημερινά επισκέψεις ντόπιων και τουριστών. «Έχουμε συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες για οργανωμένες επισκέψεις, με ξενοδοχεία, οργανωμένα σύνολα, σχολεία και την ντόπια αγορά», τόνισε η κ. Έλληνα.


Σκοπός της εταιρείας είναι να προωθεί τον πολιτισμό, την ελιά μ’ ένα φιλικό περιβαλλοντικό τρόπο. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003 και περιλαμβάνει μουσείο, κατάστημα με προϊόντα της ελιάς, κέντρο επισκεπτών, οικολογικό μύλο και κέντρο εμφιάλωσης και αποθήκευσης. Το 2006 οι ιδιοκτήτες Αντρέας και Λίνα Έλληνα επεκτάθηκαν με τη δημιουργία του θεματικού πάρκου, το οποίο περιλαμβάνει διάφορες θεματικές ενότητες με ιστορία 60.000 χρόνων.

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία