Τη νέα ζεστή σοκολάτα Wispa λάνσαρε η Kraft

Ψάχνοντας τρόπους να ταρακουνήσει τα νερά στο χώρο της ζεστής σοκολάτας, η εταιρεία Kraft, λάνσαρε τον Φεβρουάριο, το νέο ρόφημα Wispa, που απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς καταναλωτές. Ήδη, κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια οι σοκολάτες Wispa που ανήκουν στη γκάμα της Cadbury.

Η ζεστή σοκολάτα Wispa, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, διατίθεται σε βαζάκια των 246 γρ. στην τιμή των £2.79 και σε ατομικά μικρά σακουλάκια.

Με την κίνηση αυτή η Kraft ελπίζει ότι το προϊόν θα καταφέρει να ανταγωνιστεί επάξια την επιτυχία των υφιστάμενων προϊόντων της Wispa, που χρόνο με το χρόνο έχουν κερδίσει το 45,6% της αγοράς. Ήδη, τον Απρίλιο η εταιρεία υπολογίζει να ξοδέψει περίπου £3 εκ στην προώθηση του προϊόντος, που θα συμπεριλαμβάνει και τηλεοπτικές διαφημίσεις και προώθηση μέσα στα καταστήματα.
 

Δειτε Επισης

Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
Κυριάκος Χρυσοχός: Στον πάγο σημαντικά έργα του δημοσίου και ντόμινο επιπτώσεων-Να λογικευτούν οι συντεχνίες
Οι εργασιακές σχέσεις σε σκληρή δοκιμασία...Τα ανοικτά μέτωπα σε κατασκευές, ξενοδοχεία και δημόσια υγεία
Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»