Τη νέα ζεστή σοκολάτα Wispa λάνσαρε η Kraft

Ψάχνοντας τρόπους να ταρακουνήσει τα νερά στο χώρο της ζεστής σοκολάτας, η εταιρεία Kraft, λάνσαρε τον Φεβρουάριο, το νέο ρόφημα Wispa, που απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς καταναλωτές. Ήδη, κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια οι σοκολάτες Wispa που ανήκουν στη γκάμα της Cadbury.

Η ζεστή σοκολάτα Wispa, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, διατίθεται σε βαζάκια των 246 γρ. στην τιμή των £2.79 και σε ατομικά μικρά σακουλάκια.

Με την κίνηση αυτή η Kraft ελπίζει ότι το προϊόν θα καταφέρει να ανταγωνιστεί επάξια την επιτυχία των υφιστάμενων προϊόντων της Wispa, που χρόνο με το χρόνο έχουν κερδίσει το 45,6% της αγοράς. Ήδη, τον Απρίλιο η εταιρεία υπολογίζει να ξοδέψει περίπου £3 εκ στην προώθηση του προϊόντος, που θα συμπεριλαμβάνει και τηλεοπτικές διαφημίσεις και προώθηση μέσα στα καταστήματα.
 

Δειτε Επισης

Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Επιβραβεύει με δύο εκατομμύρια ευρώ 13.000 δανειολήπτες η Τράπεζα Κύπρου-Ποιοι οι δικαιούχοι
Σε σταθερή ανοδική πορεία ο τομέας του στοιχήματος-Σχεδόν 300 εκατ. τα έσοδα το τρίτο τρίμηνο του 2024
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης: Τελευταίο τριήμερο για υποβολή έργων
Σε τροχιά υλοποίησης η μεγάλη ανάπτυξη της Μητρόπολης Λεμεσού στον Άγιο Αθανάσιο-Όλα όσα θα περιλαμβάνει
Δεν θέλει συμπληρωματικούς προϋπολογισμούς ο Μάκης-Αυστηρές συστάσεις προς όλους για συγκράτηση δαπανών
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις