Τη νέα ζεστή σοκολάτα Wispa λάνσαρε η Kraft

Ψάχνοντας τρόπους να ταρακουνήσει τα νερά στο χώρο της ζεστής σοκολάτας, η εταιρεία Kraft, λάνσαρε τον Φεβρουάριο, το νέο ρόφημα Wispa, που απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς καταναλωτές. Ήδη, κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια οι σοκολάτες Wispa που ανήκουν στη γκάμα της Cadbury.

Η ζεστή σοκολάτα Wispa, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer, διατίθεται σε βαζάκια των 246 γρ. στην τιμή των £2.79 και σε ατομικά μικρά σακουλάκια.

Με την κίνηση αυτή η Kraft ελπίζει ότι το προϊόν θα καταφέρει να ανταγωνιστεί επάξια την επιτυχία των υφιστάμενων προϊόντων της Wispa, που χρόνο με το χρόνο έχουν κερδίσει το 45,6% της αγοράς. Ήδη, τον Απρίλιο η εταιρεία υπολογίζει να ξοδέψει περίπου £3 εκ στην προώθηση του προϊόντος, που θα συμπεριλαμβάνει και τηλεοπτικές διαφημίσεις και προώθηση μέσα στα καταστήματα.
 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata